vocht uit tepels?!

A

Anoniem

Guest
Meiden, ben ik weer met een vraag.
Ik heb pas mn 2e miskraam gehad en moest gister voor controle naar de gyn. Op de dag dat we hoorden dat de zwangerschap niet goed was en ook niet geweest was bleek ik volgens mn bloedwaarden waarschijnlijk mn eisprong te hebben gehad. Goed nieuws op zich dus, want ik dacht dat mn cyclus helemaal de weg kwijt was.  En we hebben toevallig ook nog geklust. Ik heb ook hele gespannen borsten en al een week het gevoel ongi te moeten worden, maar het komt niet. Nu moet ik volgende week maandag weer terug naar de gyn voor de nieuwe uitslagen van het bloedonderzoek en dan zou ik deze week uiterlijk dus ongi moeten worden. Maar nu had ik gisteravond dus ineens iets raars....er kwam melkachtig vocht uit beide tepels. En als ik erop druk nog steeds.
Heeft 1 van jullie enig idee wat dat zou kunnen zijn???

Liefs,
Daan

Hoi daan,

ik weet wel dat er vocht uit je tepels kan komen als je zwanger bent.
Dat zou geweldig zijn natuurlijk, zeker na 2 mk!
Wanneer kun je testen?

Hoi janu,
bedankt voor je reactie.
ik wil in principe niet gaan testen. Had bij de laatste mk (deze maand) namelijk een knal positieve test terwijl de bloedtest van de dokter negatief was. Ik geloof er zo kort na of rond NOD niet meer in en moet toch maandag weer terug. Hij heeft wel ook op hcg geprikt weer. Zou het dan toch??? dat zou wel heel bizar zijn....

Ik snap het wel dat je wilt wachten met testen ja, ik ben ook al zo vaak teleurgesteld.
Suc6 met w88 tot maandag dan, hoop dat je dan goed nieuws te horen krijgt!

He Daan!

Nou dat is toevallig! Ik ben vandaag naar   de dokter geweest omdat ik nu al 4dagen melkachtig vocht uit mn telpels krijg. IK moet morgen mijn NOD hebben. Ik schrok me ook dood! De dokter zij dat t een zwangerschap kan zijn. Mijn test was negatief maar dat kwam omdat ik te vroeg getest heb. Ik moest mijn mensruatie afwachten en dan terug gaan... IK hoop dat we krijgen wat we willen!!

groetjes souraya

He Daan!

Nou dat is toevallig! Ik ben vandaag naar   de dokter geweest omdat ik nu al 4dagen melkachtig vocht uit mn telpels krijg. IK moet morgen mijn NOD hebben. Ik schrok me ook dood! De dokter zij dat t een zwangerschap kan zijn. Mijn test was negatief maar dat kwam omdat ik te vroeg getest heb. Ik moest mijn mensruatie afwachten en dan terug gaan... IK hoop dat we krijgen wat we willen!!

groetjes souraya

hey souraya,
das inderdaad wel heel toevallig. Ik heb het ook nog geen een keer eerder gehad dit. op zich wel positief nieuws dat de HA dan zegt dat het een zwangerschap kan zijn. Ik ga er in mijn geval nog maar niet van uit en probeer niet te testen en 'gewoon' te wachten totdat ik volgende week terug moet naar de gyn.
jij morgen NOD? wanneer ga je weer testen dan? Ik hoop inderdaad dat het bij ons beiden goed nieuws betekend.

Danielle

Hoi Danielle,

Nou morgen is mijn NOD. Mocht ik t morgen niet worden en de rest van de dagen.. dan wil ik t liefste zaterdag testen. Wij lopen ook bij de gyn. ik ben al onderzocht toevallig kwam ik daar aan en toen zij hij via een echo dat   mn eitje aan t springen was hij zag dat omdat er water uit t eitje liep. dus wij snel naar huis gehold! als ik dus ongesteld wordt dan moet ik de 3rde dag een spuit prikken zo gaan ze dan nog wat onderzoeken verrichten. We zijn nu al ongeveer een jaar en 3maanden bezig. Daarom vond ik t super raar dat ik dat melkachtig vocht eruit zag komen. En ik ben nog nooit zwanger geweest. De dokter zij dus dat mn hormonen nu aan t werken zijn en dat t dus mogelijk kan zijn.. Nou ik hoop dat ik zolang kan w8ten en dat we NIET ongeteld worden!!! dat zou zoooo mooi zijn .. heerlijk we w8ten af he!

groetjes souraya

Terug
Bovenaan