vocht uit tepels?!

Ik hoop dat het voor jullie goed nieuws is!!!!!! Ik ga duimen!!!!!

Groetjes, Tessje.

@ Tessje: bedankt voor het duimen. Ik duim mezelf ook gek...haha

@ Sorraya: hoe is het vandaag? hopelijk nog geen teken van de duiveltjes...

Bij mij weinig verandering, wel een beetje misselijk gisteravond, en mn borsten worden steeds gevoeliger en er komt nog steeds af en toe vocht uit, maar ik durf echt nergens op te hopen. nog maar 5 dagen geduld....pffffffffff

Liefs,
Danielle

He Daan!

Nou ik zie nog geen tekenen van menstruatie ik voel t ook niet opkomen. Ik ben gister en vandaag misselijk geweest. Er komt ook nog vocht uit mn tepels maar is t bij jou ook wit? Bij mij namelijk wel. Hoe is t met jou! En wanneer is jouwn NOD...

Ik wil echt niet hopen van dan is t een grote teleurstelling en net dat ik me zo voel. Ik weet wel dat ik me echt anders voel dan normaal hoofdpijn zo moe en ja natuurlijk dat vocht wat super raar is.. Nou laat iets weten want ik wil t wel graag horen hoe t met jou is   nu wij t zelfde hebben!!

groetjes souraya

he meiden,

OVer dat vocht uit je tepels heb ik op verschillende sites gekeken dat het inderdaad een teken is.... ik hoop het voor jullie en doen jullie dan wat hormonen deze kant op, net vanochtend de duveltjes gehad (balen dus)

Ik duim met de rest mee voor jullie
Liefs Carina

He meiden!!

Kramp je niet te veel vast aan die melk!!!

Ik heb het al langer!! Veel langer!!

Ik ben zelfs getest op een te hoog prolactine gehalte, maar dat was tot 3 keer goed!

Prolactine wordt aangemaakt als je zwanger bent en houd een eisprong tegen!
Alvast voor de voorbereiding op de borstvoeding wordt het aangemaakt.
Maar je hebt het zowiezo. De één meer als de ander.

Wil dus niet zeggen dat je zwanger bent, kan wel hoor, maar ik heb het altijd.
Soms zelfs heel erg.

Hoop dat jullie er wat aan hebben!?
En ik wil niet jullie hoop de grond in boren, maar alvast verzachten als het niet raak is!

Liefs Alma

Alma had gelijk! Een te hoog prolactine gehalte en ik ben dus ongie geworden!!! Nu maar vrijdag naar t ziekenhuis om verder te gaan met de onderzoeken...
En danielle.. hoe is t met jou

groetjes souraya

Hoi Souraya,
Das balen zeg. Je had toch goeie hoop natuurlijk. Hopelijk weet de gyn wat het dan was. Is je prolactine gehalte ook geprikt dan, dat je nu weet dat het te hoog was? in ieder geval veel succes met de onderzoeken.

Bij mij nog geen duivels. mn temp was vanochtend ook nog verhoogd. maar als ik ga zitten rekenen, dan zou het volgens mij ook pas vandaag of morgen moeten komen.
Ik reken helemaal nergens op, al was ik wel weer beetje misselijk gisteravond en vanochtend. Probeer me maar rustig te houden, anders is de teleurstelling veels te groot en ik weet dat wat Alma schreef ook helemaal waar kan zijn, ook al was mijn prolactine gehalte verder niet te hoog.
we wachten....en wachten...en wachten...grrrr

hou je op de hoogte.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan