Vocht vast houden, wie tips?

mijn moeder "zweert" bij een fruitdag: 1 dag alleen maar fruit eten, vruchtensap (liefst vers) drinken en verder alleen maar water of thee. Ik heb het niet nodig gehad, dus weet niet of t helpt.
En tegen vocht in je benen zou je, niet meest charmant, steunkousen kunnen gebruiken (via gyn/ vk)
Sterkte ermee!!
Groetjes mira

quote: mamamira reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2008 20:54:08'));

mijn moeder "zweert" bij een fruitdag: 1 dag alleen maar fruit eten, vruchtensap (liefst vers) drinken en verder alleen maar water of thee. Ik heb het niet nodig gehad, dus weet niet of t helpt.
En tegen vocht in je benen zou je, niet meest charmant, steunkousen kunnen gebruiken (via gyn/ vk)
Sterkte ermee!!
Groetjes mira

Als je zwanger bent is het niet verstandig om alleen een dag fruit te eten....
Ik weet wat het is, ik kon niet bewegen van de hoeveelheid vocht, ik was echt overal zo rond als een ton. Wel een goede bloeddruk.
Helaas werkte bij mij echt niks....
Succes!

Hoi Sjana,

Dat idee van een fruitdag leek mij ook niet helemaal goed. Ik ben wel zwanger van een tweeling en dat vreet energie.
Ik moet dus extra goed op mijn voeding letten. Wellicht is het wel een optie als je niet zwanger bent en vocht vast houd.
Ik heb bleekselderij geprobeerd, maar ga er bijna van over mijn nek, zo vies vind ik het.
Ga maar eens brandnetel thee proberen, wellicht helpt dat.
Mijn bloeddruk is overigens prima, wel wat hoger als normaal, maar volgens de gynaecoloog binnen het limiet.

Het is lastig, maar ik denk dat er voor mij ook niets anders op zit dat uitzitten/liggen.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan