Vocht vasthouden in mijn voeten

Inmiddels zijn we al wat wijzer geworden.
Ik ben wezen bloedprikken, alles is goed, een kleine minimale afwijking in de leverwaarden is er wel geconstateerd, dus ik moet over een maand nog even keer laten prikken.
Wat betreft mijn voeten en ook enkels, helaas, niet heel veel anders aan te doen dan steunkousen. Die krijg ik aanstaande dinsdag aangemeten.
Een voet gaat redelijk, nu al zonder de steunkousen, de andere voet is echt verschrikkelijk en doet nu ook echt zeer.
Ik hoop dat die kousen snel helpen, want echt charmant zijn ze nou ook niet, zeg maar.

Ook heb ik mijn moeder even gevraagd of zij voor mij Crocs wil gaan halen in het centrum, kijken of ik die schoenen nu wel aan kan. De verloskundige raadde die mij al aan tijdens de zwangerschap, toen had ik het idee dat de voeten weer normaal zouden gaan worden na de bevalling, nu toch maar even gaan kijken of dit wat voor mij is en ik deze wel goed aan kan.

Groetjes Alice

Ik ben nog geen stap verder.
Gister geen steunkousen gekregen, want er zit veel te veel vocht in mijn voeten en onderbeen.
Nu moet dat eerst twee weken worden ingezwachteld en dat moet weer iemand anders doen.
Spullen heb ik in huis, nu de wijkverpleegkundige te pakken krijgen die de zwachtels er om moet doen.
Houdt wel in dat ik helemaal geen schoenen meer aan kan, dus nauwelijks meer kan lopen, vertelde de dame van gisteren (die de steunkousen zou opmeten)
Weer aan huis gebonden dus waarschijnlijk, niet echt fijn met twee honden die uitgelaten moeten worden en ook een dochter waar je mee wil gaan wandelen voor de frisse buitenlucht.

Alice

Inmiddels wel wat wijzer geworden.
 Vrijdagmiddag komen ze mijn voeten inzwachtelen, dat gebeurt om de dag, vrijdag dan, dan maandag, woensdag en weer vrijdag, dit twee weken lang.
Na die twee weken krijg ik dan alsnog de steunkousen aangemeten.
Ik mag gelukkig wel lopen met de zwachtels, dus gelukkig niet weer aan huis gebonden, maar moet dan iets van sandalen met klitteband zien te vinden, twee maten groter dan ik normaal draag. Dat zal dan denk ik herensandalen worden, ik heb van mijzelf maat 40/41.

Even bij de schoenenreus maar gaan kijken, het is tenslotte maar voor twee weken, als het goed is.

Eindelijk komt het er dan van, dat er wat gedaan wordt aan die voeten van mij.

Alice

Terug
Bovenaan