Vocht vasthouden

Bedankt voor jullie reactie's.

Zal het allemaal eens uitproberen. Ze zeggen altijd de laaste loodjes wegen het zwaarst maar volgens mij klopt dat ook wel.

Vorige week een nacht in het ziekenhuis gelegen omdat ik weeen kreeg bij 34 weken en 6 dagen. En de dag er na moest ik naar de verloskundige voor mijn laatste echo om te kijken of het kindje goed lag. Konden ze het hartje eerst niet vinden op de echo.... ben nog nooit zo bang geweest. Later de gynacoloog erbij en die kon hem wel zien.
Wat schrik je dan enorm.

Gelukkig gaat alles nu goed.

Groetjes Anet

hallo,
wat ook nog kan helpen is als je gaat slapen een kussen onder je voeten einde leggen helpt ook wel deed het ook toen ik in een kapsalon werkte en de hele dag stond.
succes nog met de laatste loodjes

groetjes snoopy

hoi'

ik ben nu 20 weken en houdt ook veel vocht vast! zeker nu met dat warme weer!
ik leg idd een kussen onder mijn voeten in bed, maar tot op heden werkt het nog niet zo!

misschien hebben jullie nog meer sugestie's!

liefs marielle

Dag dames

Gelukkig heb ik (nog) geen last van vocht vasthouden... Maar ik heb misschien wel een tip naast de tips die al gegeven zijn. Ik gebruik af en toe berkenblad extract van weleda omdat het een reinigingskuur is. Het stimuleert je nieren om de afvalstoffen in je lichaam beter af te voeren. Op zich al niet verkeerd...
Maar nu las ik in Puur Baby, het zwangerschaps- en kraamtijd boek van weleda dat berkenbladextract (of elixer, dat is met honign en suiker, voor de meesten lekkerder) ook helpt bij het afvoeren van overtollig vocht als je veel vocht vasthoudt. Verder geven ze uiteraard zout arm of zoutloos eten als advies. En koude lindebloesemthee met berkenelixer schijnt op warme dagen bijzonder vochtafdrijvend en verfrissend te zijn.

Zoals ik al zei: ik heb er geen ervaring mee omdat ik geen vocht vasthoudt, maar misschien helpt het. Berkenelixer helpt wel goed bij het afvoeren van afvalstoffen en dat is ook goed voor de baby.

Veel succes met deze warme dagen! het lijkt nog wel even te duren...

Terug
Bovenaan