vocht vasthouden

Hoi meiden

Begin vocht vast te houden. Het viel mij steeds mee, maar nu begint het echt te komen. Schoenen gaan amper meer aan.
Ook de nachten worden steeds erger van de onrustige benen en pijn in de knieeen.

Mensen nog tips om vocht een beetje van het vocht af te komen. (voeten einde van het bed staat al hoog)

x yvonne

Hoi Yvonne

Nou dat gaat ook niet de goede kant op met jou he

ik heb alleen weleens vocht in mijn hand ochtends, en dat is in 5min weg.
Maar ik heb een zoutloos dieet (je voegt gewoon nergens zout aan toe) drink geen prik en zit 24/7 met de benen hoog, misschien dat dat het wondermiddel is?

met de benen hoog is vooral omdat we een lekkere hoekbank hebben, puur toeval

sterkte ermee

Hoi Sweetwicca. Het vocht vasthouden hoort er helaas bij. Zijn gelukkig geen mega dikke voeten, maar wel dikker.
Zout eten we eigelijk al nooit en benen hoog probeer ik wel, maar dan drukt mijn mannetje erg tegen mijn ribbenboog aan, en dat is niet prettig.

Drinken is wel een goede, al ben ik daar niet zo erg van met dit weer. Maar moet er maar aan gaan geloven. MAar een flesje Spa neer zetten!

x yvonne

Sins dikke week word het bij mij ook erger ben 35~2 zwanger.
Voornamelijk voeten en benen. handen ook iets..
voelt stijf aan. vervelend gevoel.
Hoord erbij idd..

Hoi marjolein; ik heb voornamelijk enkels en knieeen. Mijn trouwring kan ik gewoon nog om.
Vind het niet zo erg, maar krijg mijn schoenen als zo moeilijk aan door de dikke buik en dan nu ook nog dikkere enkels, dat maakt het niet makkelijker hihi

x yvonne

mijn ring heb ik al heel lang niet meer om. omdat ik het de hele zwangerschap al zo warm heb zwelden mijn handen erg op elke keer. ring zat toen niet meer lekker. hopelijk kan hij straks weer om anders moeten we nog nieuwen aanschaffen.
Ook helemaal niet erg bedenk ik mij net hahaha,

Ik pas al een paar weken mijn laarzen niet meer en mijn enkels zijn nu zo dik dat de huis helemaal glanst, zo veel vocht houd ik vast. Ook ik drink veel, lig met mn voeten omhoog en doe rustig aan. Bij mn dochter had ik het ook, maar het is deze keer beduidend slimmer! Mijn benen zijn helemaal opgezwollen en ook mijn ringen heb ik al 1,5 maand aan een ketting hangen. Het wachten is nu op mijn gezicht, ik loop dus van onderaan langzaam vol haha. Hopelijk nog heel eventjes en dan komt de kleine!!!

Helaas dus weinig tips. Succes ermee meid!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan