Vocht

Wie oh wie heeft het wondermiddel tegen vochtvasthouden. Mijn voeten zijn al zo opgezet dat mijn schoenen niet meer passen en dan heb ik nog 2 maanden te gaan. Bij de vorige zwangerschap had ik dit niet dus kom maar op met de tips (liefst makkelijke tips waarbij je ook nog kan lopen want de verbouwing moet ook nog af )

Groetjes Nanda

Zoutloos eten ?????
Verbouwing aan iemand anders overlaten ?????

Dit is mijn eerste zwangerschap, en heb daar gelukkig nog niet last van.
( afkloppen maar )
Dus veel advies kan ik je niet geven.

ik had het met aaron ook,maar veel met je benen omhoog(lastig met je verbouwing maar wel aan te raden)
en bij aaron droeg ik alleen nog slippers op het laast,zat heerlijk en ik moest toch nergens heen...
hoop dat je er niet al teveel last van krijgt!

groetjes nienke

inderdaad de benen omhoog Maar las toen ik zwanger was van marek ergens dat iemand regelmatig haar benen liet masseren en dat hielp ook heel goed Is ook wel erg lekker voor je even ontspannen tijdens de drukte van de verbouwing

Bedankt voor de tips, die massage ga ik vanavond maar eens laten doen. Gister was het heel erg, deed gewoon zeer de spanning op mijn voeten. Zoutarm eten doen we helaas al dus dat kan haast niet minder.

Dat wordt dus onderste boven schilderen :) Ik probeer ze wel vaak hoog te leggen maar op kantoor wordt het lastig. Ach nog een paar weken... vanavond maar eens met mijn vk over hebben.

Groetjes nanda, aka Kamerolifantje

Hoi,

Had gehoopt dat ik het deze keer kon overslaan, maar helaas.Sinds 3 dagen ook hier dikke enkels en dikke benen.
Vooral mijn rechterbeen, die is bijna 2 keer zo dik  dan links. Heel vreemd en de benen omhoog helpt ook niet echt.
Hoor volgende week dinsdag meer over de keizersnee en hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten en dat dus onze vent groot genoeg is. Flink aan het duimen dus en rust heel veel.
Veel is er helaas niet aan te doen. Ben gelukkig al 34 wk en is het eind dus in zicht.

Evelien mv Dylan en 34 wk zwanger

Hoi,

Daar ben ik nog even.
Ik kreeg gisteren de tip om 2a3 kopjes brandnetelthee te drinken. Ga het zo halen en hoop zo dat het werkt, kan ook mijn schoenen niet meer aan en loop nu op hele charmante sportslippers, hahahaha.
Mijn bloeddruk is gelukkig weer wat omhoog en mag het zout dus weer minderen en ik hoop dat dat ook helpt.
Wat een tegenstelling hé, lage bloeddruk dus meer zout en dat terwijl je veel vocht vast houd.

Nou het eind is gelukkig in zicht voor mij.

Evelien mv Dylan en 36+2 zwanger

Hoi,

Daar ben ik nog even.
Ik kreeg gisteren de tip om 2a3 kopjes brandnetelthee te drinken. Ga het zo halen en hoop zo dat het werkt, kan ook mijn schoenen niet meer aan en loop nu op hele charmante sportslippers, hahahaha.
Mijn bloeddruk is gelukkig weer wat omhoog en mag het zout dus weer minderen en ik hoop dat dat ook helpt.
Wat een tegenstelling hé, lage bloeddruk dus meer zout en dat terwijl je veel vocht vast houd.

Nou het eind is gelukkig in zicht voor mij.

Evelien mv Dylan en 36+2 zwanger

Terug
Bovenaan