vocht

bij de vorige 2 had ik het ook, bij deze heb ik eht NU AL... vocht.... (ben vandaag precies 20 weken) het is echt vreselijk.
zaterdag lag ik om 10.30 al met mn benen in de lucht en zondag ook. ook vandaag zijn mn vingers weer behoorlijk dik, durf mn schoenen nog niet uit te doen want moet zo nog weg.
ben net bij de gyn geweest en hij zegt dat er niks tegen te doen is als je benen de lucht in.
en balen dat ik er nu al last van heb, moet nog 20 weken en het is nog niet eens zo warm...

wie heeft er ook last van en heeft iemand nog tips?
moest de vorige keer fruitdagen houden maar toen was ik op t einde en moest ik toch al rust nemen.

Hoi
ja hoor hier ook al vocht vooral mn voeten zwellen al aardig op.ben morgen 19 weken en bij mn 1ste kindje had ik er ook heel veel last van kon zelfs mn slippers niet meer aan krijgen.merk wel vooral als het warm is en ik veel gelopen hebt dat het erger is.maar vind het ook al vroeg hoor zie zo best al tegen de zomer op,werk in de zorg dus dat is ook heel de dag lopen en staan.maarja we zien wel waar het schip strand,moet woensdag weer naar de verloskundige en gaat het wel zeggen,maar weet ook niet goed wat er tegen te doen valt.veel drinken denk.maar ben zelf niet zo een drinker.kijk wel effe wat de verloskundige zegt.maar je ben dus niet alleen.
liefs jootje

Hoi
ja hoor hier ook al vocht vooral mn voeten zwellen al aardig op.ben morgen 19 weken en bij mn 1ste kindje had ik er ook heel veel last van kon zelfs mn slippers niet meer aan krijgen.merk wel vooral als het warm is en ik veel gelopen hebt dat het erger is.maar vind het ook al vroeg hoor zie zo best al tegen de zomer op,werk in de zorg dus dat is ook heel de dag lopen en staan.maarja we zien wel waar het schip strand,moet woensdag weer naar de verloskundige en gaat het wel zeggen,maar weet ook niet goed wat er tegen te doen valt.veel drinken denk.maar ben zelf niet zo een drinker.kijk wel effe wat de verloskundige zegt.maar je ben dus niet alleen.
liefs jootje

Gisteren even last gehad van dikkere voeten (maar in het zonnige zuiden was de temperatuur dan ook opgelopen tot 24 graden pfff)

Vandaag gelukkig nergens last meer van...

Is echt minder dat je er niks tegen kunt doen dan idd benen hoog en rustig aan!

Succes ermee..... Oh het schijnt dat ananas en meerdere dingen vocht afdrijven.... misschien een idee om eens uit te proberen :D

ik heb er (nog??) geen last van. Maar om te voorkomen slaap ik wel snachts met mijn voetjes omhoog. Nu heb ik een bed waarvan ik het voeteneind en hoofdeind naar wens omhoog en omlaag kan doen, maar een (of meerdere) kussen(s) onder je matras willen ook wonderen doen...

Dan merk je niet eens dat je met je voeten omhoog zit... ;)

hey truckerbabe,
ja klopt, ik heb dat dus ook, helaas werkt dat voor de nacht en een gedeelte van de ochtend goed maar daarna is het weer ellende.
als het maar iets of wat warm word heb ik er last van.
mn voeten en vooral ook mijn handen!
heb mn ringen al niet meer om en lig zoveel mogelijk met mn benen in de lucht.
als het even kan dan loop ik dus ook met mn handen hoger dan mn armen dus bv op mn tas ofzo.
als ik zit heb ik mn handen dus altijd op mn buik liggen.
maar helaas werkt dit allemaal maar voor even...

Heey dames,

Ik heb er ietjespietsjes last van.
Ik merk het alleen als ik mijn laarzen uit doe, en daarna weer aan moet doen.
Dan is het wel even flink trekken.

Dus ik zal zeggen kom maar op met die zomer!
Slippertjes aan...

Ik probeer mezelf s avonds aan te wennen als ik op de bank zit dat ik met mijn benen omhoog ga...

Ach het hoort erbij he...

Heey dames,

Ik heb er ietjespietsjes last van.
Ik merk het alleen als ik mijn laarzen uit doe, en daarna weer aan moet doen.
Dan is het wel even flink trekken.

Dus ik zal zeggen kom maar op met die zomer!
Slippertjes aan...

Ik probeer mezelf s avonds aan te wennen als ik op de bank zit dat ik met mijn benen omhoog ga...

Ach het hoort erbij he...

Terug
Bovenaan