vocht

Zo het is dat je erover begint. Zondag ik had gewoon geen voeten meer maar enorme olifantenpoten. En dat was in de ochtend. Ik laat men mannetje lekker maseren, en meer dan je benen omhoog leggen kun je volgens mij niet doen.
Ik baalde wel ik dacht als ik er nu al last van heb, hoe moet dat straks dan?

gr. nath

Gistete bij de vk geweest en die ging mn enkels controleren, goed zei ze..Maar nu ik jullie ervaringen lees ben ik wel een beetje geschrokken. Ik heb een zittend beroep, ik loop wel ff tussendoor. Straks de warme zomer,,, als ik daaraan denk, ben ik bang dat ik een olifant wordt.
Ik woon in het westen, vlak bij de kust dus de temp is altijd iets lagen dan in de rest van NL, maar toch..ik hoop dat alles goed gaat.
Succes iedereen!!!!!!!!

Gistete bij de vk geweest en die ging mn enkels controleren, goed zei ze..Maar nu ik jullie ervaringen lees ben ik wel een beetje geschrokken. Ik heb een zittend beroep, ik loop wel ff tussendoor. Straks de warme zomer,,, als ik daaraan denk, ben ik bang dat ik een olifant wordt.
Ik woon in het westen, vlak bij de kust dus de temp is altijd iets lagen dan in de rest van NL, maar toch..ik hoop dat alles goed gaat.
Succes iedereen!!!!!!!!

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat fietsen ook heel goed was tegen vocht in je benen. Omdat je je benen dan veel beweegt, helpt dit de bloedsomloop, waardoor vocht ook sneller/makkelijker kan worden afgevoerd.

(volgens mij is vocht een gevolg van het feit dat je bloedvaten meer moeite hebben het bloed te terug naar het hart te vervoeren...)

Waar woon je ergens Maria Louise, woon daar ook: En inderdaad de mazzel dat het dan vaak iets minder warm is dan in de rest van het land

Hoi T,

Ik woon in Rozenburg zh, niet echt mooie kust maar toch minder warm.
Ik ben in nov 09 geopereerd en wil wel gaan fietsen, zeker nu jij hebt gezegt dat het misschien helpt tegen vocht in de benen.

Woon je ook in Rburg?
Groetjes Marloes

Hoi T,

Ik ben in nov 09 geopereerd en wil wel gaan fietsen, zeker nu jij hebt gezegt dat het misschien helpt tegen vocht in de benen.

Woon je ook in Rburg?
Groetjes Marloes

Hoi T,

Woon je ook in Rburg?
Groetjes Marloes

woon in noordwijkerhout...
Bij een prachtige kust! Ga zomers vaak iedere avond met dehond wandelen op het (honden)strand.
Fiets momenteel ook heerlijk iedere dag tussen de bollen door naar mijn werk (noordwijk).

Terug
Bovenaan