Voeballuh

Hello ladies,

Kleine kindjes worden groot, en dat geldt niet alleen voor onze zomerbaby's van 2006...

Vandaag is Gijs voor het eerst naar voetbal geweest (dus voor de echie  zeg maar, bij een voetbalclub met een trainer en shirtjes en een voetbalbroekje en voetbalschoentjes)... Ik heb echt helemaal niks met voetbal eigenlijk, maar dit is toch wel echt heel erg leuk: je eigen kind op zo'n voetbalveld, met 20 van die andere mannetjes achter een bal aanrennen.

Zo stoer, groot en zó klein nog maar. Het mannetjes is helemaal trots en ik, ik ook!
Hier een foto van na afloop, in de kleedkamer een glaasje ranja drinken.

Groetjes Susan
mv Gijs en Sophie (die vanochtend genoten heeft van een poppenkastvoorstelling op lokatie met als thema: groentensoep maken met oma. Wat is het toch leuk om door de ogen van je kinderen de wereld te ontdekken, vinden jullie dat nou ook?)

Ik kan me voorstellen dat je ongelooflijk trots bent!!
Ik zit hier al te glunderen als ik de foto bekijk haha..

Wat kunnen kinderen je toch een gelukzalig gevoel geven,.......

Esmé mv Kay en ???

oooohh wat leuk zeg!!!

Zo breng ik Isa iedere vrijdag naar (jawel het echte) turnen. Dat is ook zo leuk om te zien. Ze is bloedjeserieus terwijl ze dat thuis nooit is.
Je ziet ze erdoor groeien!!

Genieten!!!!!

liefs Renske

jaaa lief!
Stijn gaat wel eens naar zijn neefje kijken op de zondagmorgen... staan ze daar die kleine ventjes, helemaal in vol ornaat natuurlijke en trots als een pauw.
Schattige foto met de ranja na afloop; zo groot al en toch nog een beetje klein.

Hey!

ik snap pecies wat je bedoelt hoor! Vanaf 2 jaar hebben ze hier peuter-gym!
Raad waar Thomas dus gelijk lid van werd, hahahha! De gym is op maandag en op zondag begint ie al; gymie gymie doen morgen?? En dan nog de hele maandag door.... Al naar de gym? gymie doen? naar juffie? Zó ontzettend leuk! Zal er ook snel eens foto's van maken!

Kus, Marieke

PS: Ze zijn toch wel een beetje "mini" nog he, als ze zo lekker van een bekertje limo junnen genieten...

HET GAAT VEEEEEEEEEEEEEEEL TE HARD!!!!
Maar wat zijn we toch weer trots hè bij iedere stap!
Het is gewoon lastig, aan de ene kant wil je ze klein hebben, maar dat zou ook niet gezond zijn, en je bent zoo trots als ze weer een stap verder zijn. Pffff
Maar dit is inderdaad een leuke foto! Kan me voorstellen dat je trots bent op je eigen voetbalheld!
Liefs Nelleke

Ooooh,wat leuk,zo groot en toch eigenlijk nog zo klein.
Ik vind dat zo snel gaan als ze eenmaal naar school gaan!
Dus nu moet je ieder zaterdag blauwbekken aan de lijn???
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan