Voeballuh

Wow, wat super dat Gijs al  bij voetballen zit!! Vanaf welke leeftijd is dat bij jullie dan? Ik meen dat het hier pas vanaf 5 jaar is. Nu wordt Gijs natuurlijk in febr. al 5, maar toch! Het zou voor Merijn ook wel leuk zijn, dus ik ga maar eens informeren denk ik....

Liefs Fons

Leukleuk: foto's graag van gymende Thomas, turnende Isa, supporter Stijn etcetc!!

En Fonske: er is een speciaal clubje van 4 en 5 jarigen bij de voetbalclub, waar ze dus de eerste basisdingetjes leren. Officieel voetballen mag pas vanaf 6 geloof ik van de KNVB. Maar moet je je voorstellen: op zo'n zondagochtend zijn er dus 3 trainers, iemand die bekertjes ranja inschenkt en ook nog iemand die shirtjes en broekjes wast en strijkt ergens die week. Geweldig toch, dat het zo werkt.

Anyway, ik zou eens informeren bij jullie, volgens mij kennen meer clubs dit soort kabouterelftallen(bij de hockey in ieder geval niet, en daar kan ik me dan ook weer alles bij voorstellen: zie je ze al gaan met die sticks alle kanten op.... dan blijft het niet bij 1 tandje uit de mond hahaha)

Liefs
Susan

Wat lief, groot en toch zo klein nog!
Thom loopt soms op zondag met zijn hockeystickje te zwaaien langs de lijn bij papa's wedstrijd, maar dat is idd nog niet altijd verantwoord, haha.
Groetjes Laura

Ow wat heerlijk die kleine voetbalkleertjes! Alleen dat vind ik al leuk om te zien, laat staan dat je eigen kleine mannetje daar in dat veld loopt te dartelen! En dan nog zo'n lekker mannetje ook! Lekker genieten hoor!

Groetjes van Cissy

Wat stoer zeg, op voetbal !!! en wat een superfoto.
Ik kan me voorstellen dat je  langs de lijn staat te genieten, wat een trots gevoel hé!
Roos zwemt nu 2x per week en dat is even genoeg naast spelen met vriendjes en vriendinnetje en school uiteraard.
Ik zou het ook zo leuk vinden als zij zou voetballen, zooo stoer, maar daar denkt Roos anders over hahaha...
Als diploma A binnen is gaan we eens kijken voor streetdance, dat past waarschijnlijk beter bij haar.
Ik weet helemaal wat je bedoeld met de wereld ontdekken door de ogen van je kinderen.
Wat is dat fantastisch zeg! Heerlijk die onschuld en openheid van kinderen.
Wij hebben erg veel zin in volgende week!!! dus tot dan,

liefs Daniëlle.

Terug
Bovenaan