voeddingschema 6/7 maanden???

Tja dat zou kunnen. Heb daar geen ervaring mee... Die van mij eet over het algemeen zijn groenten op. en ik geef geen borstvoeding.

Bij ons geeft het cb ook aan, zo min mogelijk roosvicee, diksap en liga's te geven vanwege een evt overgewicht bij jonge kinderen, welke daarmee veroorzaakt kunnen worden.
Ik geef mijn zoontje toch zo af en toe iets lekkers van de dingen hierboven, want ach wij eten toch ook soms een koekje of iets lekkers?
Wel geef ik hem soepstengels, die zijn wat minder "slecht"...

Laat je kleintje gewoon lekker smikkelen, zolang het maar met mate is, kan het helemaal geen kwaad!

Groetjes suzanne

7 uur: flesvoeding
10 uur; 1/2 groentehapje + diksap
12:30 uur: 1/2 boterham + halve fles
15 uur: babykoekje + diksap
17:30 groente potje + kleinbeetje kwark of yoghurt
en tot nu toe deden we de laatste fles om 23 uur maar die verzetten we denk ik naar 21 uur.

En wat een onzin gedoe over diksap en koekjes.
Wat kunnen mensen toch hysterisch reageren soms. Overgewicht?? Laat mijn baby maar lekker spekkies hebben op de botten dat hoort er bij.
Gewoon niet te veel zoete dingen, ook dingen ongeziet geven i.v.m. wennen aan zoetigheden. De diksap kan je zo zoet maken als je zelf wilt. Water is ook goed.

Onze dame krijgt wel een koekje of rijstwafel en diksap en ze vind het heerlijk!
Maar ze eet net zo goed haar groente of ongezoete yoghurt op...

Precies Gabrielle, helemaal mee eens wat die diksap en "koekjes" betreft!!

Heeft onze zoon ook altijd gehad en hij is hartstikke slank!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan