Ik ben nu bijna een week helemaal over op flesvoeding. Had te weinig bv voor Sophie ben ook eerst 1 a 2 voedingen gaan vervangen voor fv en daarbij afkolven. Mijn voeding liep nog harder terug en ben toen door alle fv borstvoeding gaan mengen zolang ik kon. De flesjes gaf ik zelf en ze had absoluut geen tepelverwarring wel moest ze heel erg wennen in het begin aan de fles, had meer krampjes en begon scheten te laten. Nu is ze helemaal over op de fles en doet ze het geweldig. ik gaf haar evenveel bv als flesvoeding maar als ze bv kreeg wou ze meer ik gaf haar dat ook gewoon, omdat flesvoeding meer en langer verzadigd.
Afgelopen woensdag werd ons door het cb verteld dat er een nieuw advies is en dat je geen hypo alrgene voeding hoeft te geven samen met bv of als je overgaat naar fv. en ze raden het nu zelfs ook af omdat je kindje in principe geen allergenen heeft. ) mocht je fv willen halen )
sophie woog 4,5 kilo afgelopen woensdag en krijgt 165 cc en vanaf morgen 170 cc. en dan elke week er 5 cc bij op advies van cb.
Afgelopen woensdag werd ons door het cb verteld dat er een nieuw advies is en dat je geen hypo alrgene voeding hoeft te geven samen met bv of als je overgaat naar fv. en ze raden het nu zelfs ook af omdat je kindje in principe geen allergenen heeft. ) mocht je fv willen halen )
sophie woog 4,5 kilo afgelopen woensdag en krijgt 165 cc en vanaf morgen 170 cc. en dan elke week er 5 cc bij op advies van cb.