quote: Sas95 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2009 18:45:03&apos

);
quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2009 14:55:08&apos

);
quote: Linda20x schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2009 23:25:25&apos

);
Goedenavond,
Ik heb eigenlijk een vraagje.. Op het buro werd mij gezegd dat ik de flesvoeding gewoon mocht klaarmaken met water dat op temp. is uit de kraan??
Ik krijg veel reacties dat dit vroeger ook niet mocht??
Hebben meerdere mensen hier ervaring mee?
Graag hoor ik jullie mening hierover
Groetjes carola mama van Daan van 3 maanden
Nou, blijkbaar hebben ze op je CB wel de klok horen luiden, maar weten ze niet waar de klepel hangt.
Je kunt gewoon water zo uit de kraan gebruiken om een fles aan te maken. Uit de koude kraan, niet uit de warme kraan. Je zult het water voor het flesje dus even op moeten warmen (snelste is een magnetron).
De waterleidingbedrijven raden het drinken van water uit de kraan al af voor volwassenen, omdat de kwaliteit niet gegarandeerd kan worden. Door het opwarmen kan het teveel zware metalen en bacterieen bevatten. Als een volwassene het al niet mag - dan geef je het toch al helemaal niet aan een weerloos babietje?
Nou dat is dus al heel lang achterhaald hoor! Het schijnt zelfs dat in sommige plaatsen in Utrecht o.a. dat daar kwalitatief beter water uit de kraan komt dan mineraalwater!! Tegenwoordig is het kraanwater in Nederland zo schoon dat dat geen enkel gevaar oplevert! Maargoed wat warm water betreft moet je alleen even goed opletten dat je geen oude (loden) eidingen in je huis hebt want dat kan wel teveel metalen opleveren. En op het CB geven ze dit nu idd als advies en tja ieder moet voor zich weten of ie zich daar goed bij voelt... Maar het kan dus blijkbaar wel. En zo verandert er elk jaar weer wat.
Ik drink trouwens alleen maar water uit de kraan, veel lekkerder een stuk goedkoper en beter voor het mileu; al die flesjes en pakken moeten allemaal weer verwerkt worden. Ik ben voorstander van een beter mileu voor mijn kindje!
Groetjes Saskia
Aiai dat krijg je als je te snel tikt.....
Er moest natuurlijk staan "uit de WARME kraan". Geef mij ook maar Chateau de la Pompe of gemeentepils. Goed voor mezelf en goed voor het milieu (en voor mijn portemonnee).