voeding baby 7 weken

Hoi,
Wat bij ons goed werkt is om de één na laatste voeding minder te geven en dan de laatste avondvoeding juist iets meer. Sindsdien slaapt ons zoontje de hele nacht door tot 8:30 's morgens.
Succes en groetjes
 
Ik heb ook de eerste 6 mnd voeding voor hongerige baby's gegeven, van Nutricia. Bij ons eerst ook verstopping en toen ben ik het gaan combineren en zo langzaam over gegaan. Mijn zoontje dronk ook wel eens te veel. Ik heb er niet moeilijk over gedaan. Hij had het nodig en de keer erop liet hij wat staan. Ik ben gewoon op gaan schrijven wat hij per voeding dronk en meestal kwamen we aardig gelijk uit. (over de gehele dag) Hij dronk soms flessen van ruim 230cc, maar de keer erop dronk hij minder. Uiteindelijk regelde hij het zelf en kwamen op een gelijke hoeveelheid per voeding uit.

Ik zou zeggen als je kleine honger heeft zou ik gewoon de fles geven. Wel oppassen dat je niet elke keer kleine hoeveelheden aan gaat bieden. En wat al eerder is gezegd, meer water bij de fles. Ik deed standaard 20 tot 30 cc water extra erbij. Echter moet je wel bijna zeker weten dat de fles op gaat. Nu is mijn zoontje 8 1/2 mnd oud en drinkt hij flessen van 180 cc met 6 schepjes. (dit is trouwens de normale opvolgmelk)
 
Terug
Bovenaan