Voeding bij zwangerschap - gratis webinar maandagavond 25 maart

Nicolette

New member
Lieve aanstaande moeders,

Natuurlijk wil jij de beste start voor je kindje en juist de eerste 1000 dagen zijn van belang voor een goede gezondheid, zowel fysiek als mentaal, in het verdere leven van je kindje. Als zwangere krijg je waarschijnlijk veel te maken met, soms tegenstrijdige, goed bedoelde adviezen.
Ikzelf liep hier ook tegenaan in de zwangerschap van mijn zoontje en daarom ging ik op onderzoek uit, met als resultaat onder andere deze webinar.
In deze webinar vertel ik jullie alles over waar je op kan letten op het gebied van voeding tijdens de zwangerschap; wat wordt er afgeraden om te eten, maar ook wat vooral wel wordt aangeraden om te eten en wat de extra behoeften zijn nu je niet meer alleen jezelf, maar ook je steeds groter groeiende kindje voedt. De wetenschap ligt ten grondslag aan alle adviezen die in de webinar voorbij komen; ik ben zelf wetenschappelijk opgeleid en heb bovendien bijna 8 jaar in het wetenschappelijk onderzoek gewerkt, dus vandaar dat ik zelf veel waarde hecht aan wetenschappelijke onderbouwing.
Het doel van deze webinar is om jullie te helpen een goede basis te leggen voor je kindje en dit bovendien vol vertrouwen te kunnen doen, want ik weet uit ervaring ook hoeveel onzekerheid deze mooie en bijzondere periode ook met zich mee kan brengen.

De webinar zal maximaal 1,5 uur duren, inclusief ruimte voor vragen en is momenteel nog helemaal gratis.
Mochten jullie geïnteresseerd zijn, laat mij dat dat weten op nicolette.tool1991@gmail.com en dan spreken we elkaar wellicht aanstaande maandag om 19:30!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan