<p>Hi allemaal</p><p>Onzekere mama hier!</p><p>Afgelopen twee weken heb ik met het CB in de knoop gezeten over het volgende geval.</p><p>Onze zoon (die aankomende 20 oktober 1 jaar wordt) nog geen vaste voeding eet. Zijn eetschema ziet er als volgt uit:</p><p>07:00/08:00 uur flesje</p><p>10:00/11:00 uur fruit (geprakt)</p><p>13:00/14:00 uur pap </p><p>16:00/17:00 uur groente (geprakt)</p><p>19:00/20:00 uur flesje</p><p> </p><p>We hebben geprobeerd om hem boterhammen te geven maar hij gaat kokhalzen en kotst vervolgens ALLES onder. Dit gebeurt dus ook zodra er maar een hard stukje aardappel in de groente zit of zodra er een "stukje" in het fruit zit. </p><p>Nu wilt het consultatie bureau erop aandringen om een logopediste te laten komen. Ik ben daar dus absoluut geen fan van.</p><p>Laat ik voorop stellen dat het met het gewicht en de groei van de kleine heel erg goed gaat. Hij heeft met 4 weken een operatie gehad aan zijn maag (hij had een maagvernauwing) omdat hij niets qua voeding meer binnen hield. Hij woog bij de geboorte 2945 kg en met 4 weken woog hij nog maar de helft van zijn geboorte gewicht.</p><p>Dus al met al heeft hij altijd achter gelegen met voeding en groei. Dat is iets wat ik altijd in mijn achterhoofd hou. </p><p>Zodra wij hem bijvoorbeeld een stukje stokbrood geven dan sabbelt hij daarop en knaagt hij wel kleine stukjes eraf (die wij hem natuurlijk meteen afnemen zodat hij niet erin stikt).</p><p>Nu is mijn vraag dus eigenlijk.. doe ik het wel goed? Ik ben enorm onzeker. Help this mommy out!</p>