Voeding en slaapjes bij 12 weken?

Renske wordt rond half acht wakker, geef haar dan bv. Meestal drinkt ze dan niet veel. Doe haar dan rond half negen in bad en daarna geef ik nog bv. Dan drinkt ze wel genoeg en gaat dan naar bed. De rest van de dag ziet er dan als volgt uit:

12.30: wakker, krijgt ze bv, daarna even spelen met d'r en dan een tijd in de box
13.30: naar bed
17.30: wakker, krijgt ze bv, ligt dan weer een uur in de box
18.30: naar bed voor een uurtje
19.30: doe ik haar pyjama aan en geef haar nog een beetje bv
21.00: naar bed
22.00: laatste voeding en dan rond half elf gaat ze naar bed om vervolgens heel de nacht te slapen tot de volgende morgen 7.30.

Wat heerlijk is dat zeg dat ze nu lekker doorslaapt. Ze is morgen 9 weken.

Inderdaad lekker dat sommige baby's doorslapen. Maar als ik het goed lees zijn die kinderen wel savonds nog een poosje wakker en gaan dan lekker de nacht in.

Die van ons is er rond 18.00 eigenlijk al klaar mee en wil dan pitten. Met als gevolg dat ie al heel vroeg naar bed gaat en wel snachts nog een keertje wakker wordt.

Lekker dat we de avond voor onszelf hebben..........nu de nachten nog!

Bedankt voor jullie reacties, 5 voedingen is dus best normaal nog. Mijn ventje slaapt ook nog veel. Om 12 uur leg ik hem meestal in zijn bed te slapen (onder luid protest). Soms slaapt hij door tot de volgende voeding en soms is hij na een uur weer wakker. ' s Morgens laat ik hem altijd op zijn buikje in de box slapen, vindt hij echt lekker. Kan dan alleen niet echt het huishouden uitgebreid doen, omdat je hem dan toch in de gaten moet houden. Maar in de middag gaat hij altijd naar zijn bedje. ' s Avonds houden we hem beneden, maar dan slaapt hij eigenlijk ook niet echt. Wel leuk om te lezen hoe jullie kids het allemaal doen!

Hoi hoi,

Inderdaad, jullie kindjes slapen dus ook gewoon  nog veel.
ik ben al terug gekomen van mijn plan twee keer per dag ophouden tusen de voedingen, dat red David toch echt nog niet. We zijn weer terug bij het oude schema:  nog steeds vijf voedingen, na de voeding even tutten, knuffelen, dan even spelen in de box, als hij moe wordt leg ik hem weer in  bed tot de volgende voeding. Alleen voor de laatste voeding blijft  'ie meestal wat langer wakker, da's mooi want dan slaapt ie ook weer goed door.        

Succes allemaal!

groetjes Sascha.

Terug
Bovenaan