Voeding en slapen 4,5 maand. Geen strak schema maar voeding op verzoek?!!

O en nog een vraagje.
Als je een kindje om 20.00 in bed stopt en hij wordt pas tegen 8.00 wakker.
(dit begreep ik uit een van de verhalen) Dan slaapt hij/zij toch veel te lang.
Er is mij altijd vertleld nooit meer dan 10 uur tussen de voedingen te laten i.v.m. de werking van de niertjes. Dat het heel slecht is als je dat doet.
En nog een vraagje, blijven jullie kinderen wakker 's avonds of slapen ze dan ook al een aantal uren?
Want aron slaapt vaak
van 9.00 tot 12.00
van 14.00 tot 16.00
van 18.00 tot 22.00 dan moet ik hem wakker maken voor de fles.

(tenminste zo gaat het meestal)
En ik merk dat als hij 's avond lekker te pas is en wakker is. Hij 's nachts natuurlijk veel beter/langer slaapt. Maar hoe  is dat bij jullie? Houden jullie ze wakker tot de laatste fles?  

Hoi,
Mijn meisje is best een slechte slaapster overdag.Maar als ze de fles van ongeveer 15.30 op heeft,gaat ze het wipstoeltje in en dan eten wij,en dan gaan we wat wandelen of even haar wat bezig houden.Rond 17 u gaat ze de box in.Daar valt ze na wat memelen een half uur(ongeveer) in slaap.Soms ligt ze daarna nog wat te kijken in de box maar meestal wil ze eruit.Dan zingen we wat of gaat ze in de elektrische schommelstoel, op gegeven moment wordt ze weer moe en hongerig.We lopen nog wat met haar rond en rond 19 u het bad in en dan fles en na bed.Dus eigenlijk is ze gewend om wat bezig gehouden te worden zodat ze echt moe is voor de nacht.
Hoe oud is je kindje eigenlijk?En op ieder cb zeggen ze wat anders met dat lang doorslapen.Doe wat jouw goed lijkt.Ik laat haar in ieder geval niet langer dan 8 uur `s morgens liggen(ongeveer 12 uur achter elkaar,ze is wel al 16 wkn).
Toevallig kwam ze vanmorgen sinds lange tijd weer om 6 uur.Heb haar 20 min laten vertellen/memelen toen heel langzaam aangekleed enz,en om 7 de fles(ipv 8 u)
Hoe lang geef je al fruithapje?En hoe oud is je kindje?
Groetjes Gaby

Terug
Bovenaan