Voeding enzo.

Hoi Barc
Ik geef ook 4 voedingen maar wel van 210 cc. Sinds gisteren geef ik de laatste voeding om 21 uur (was 22 uur). Dilan wordt meestal rond 8 uur wakker en soms wel later. Zo lang je kleine goed groeit zou ik mij geen zorgen maken. Achter op de verpakking van de nutrilon staat dat kinderen vanaf 6 kilo 4 voedingen van 180 cc mogen.
Groetjes Nurse

Hoi Nurse,
Bedankt voor je reactie, ik ben dus niet de enige :)
Ze is bijna zes kilo en krijgt 4 flessen al een maandje ofzo.
Het viel me op dat elke keer als ik haar voor de laatste fles wakker maakte (00:00uur) ze heel erg moeilijk wakker te maken was en na 50 cc al weer in slaap viel. Toen dacht ik, nou dat heeft ook geen zin en hebben we de voeding per fles omhoog gegooid en er 4 van gemaakt.
Gelukkig heb jij dat dus ook. Je leest dan die berichten en dan word je toch ineens onzeker, terwijl je daarvoor er zo zeker over was :)
Groetjes Barc

Ik denk dat het heel veel uit maakt of   flesvoeding of borstvoeding geeft. Als Thomas een fles heeft gehad slaapt hij beter als wanneer hij de borst heeft gehad. Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat met flesvoeding kindjes langer een vol gevoel houden, bij mij lukte het doorslapen pas toen ik 3 borstvoedingen en 2 flesvoedingen gaf. De hoeveelheid die Thomas drinkt op een dag wisselt om  15 uur heeft hij het meeste honger en als hij dan(meer dan zat 200-210 ml)  borstvoeding gehad heeft dan wil hij het liefst tussen 17 uur en 18 uur alweer de fles en die 180cc gaan er dan helemaal in.

Noah zit vanaf gisteren op 4 flessen van 180cc maar daarbij moet ik wel melden:

sinds hij 3,5 maand is heb ik af en toe wat fruithapjes gegeven. Ook krijgt hij sindsdien in zijn laatste voeding wat rijstbloempap. Hij vind het heerlijk, ook de fruithapjes.
Hij mag nu helemaal los op de fruithapjes en ik moet zeggen dat we er allebei van genieten!

Terug
Bovenaan