Voeding indikken en krampen

<p>Goedemiddag..</p><p>Ons zoontje van donderdag 6 weken is een reflux mannetje..hij krijgt nexium maar spuugt erg en word er ook wakker van,we hebben het idee dat hij last heb van de voeding die omhoog komt,ook 2 uur na de voeding komt er nog terug...we hadden nu hero nutricense comfort gegeven maar na die fles kreeg hij een enorme krampen aanval,dus dit doen we niet meer,want dan Gaan we van de regen in de drup..nu twijfel ik over miss een schepje nutriton bij zijn eigen hero standaart te doen maar ik lees ook hier veel kramp verhalen over..wie heeft er ervaring,kreeg jullie kindje er meer kramp van of niet?</p><p>Wie weet waarneer de ergste krampentijd over is?ik lees dat het rond 6 weken een piek is maar waarneer word dit weer minder? </p><p>Groetjss </p><p> </p>

Wij gebruiken ook nutriton. Had niet het idee dat de krampen erger werden. Maar toen zaten we al in de piek. Mijn zoontje dronk heel gulzig en nam daardoor veel lucht mee. Nu met nutriton gaat dit beter. Mischien moet je beginnen met een klein beetje en dan om de fles een schepje nutriton? 

Een baby heeft 2 weken de tijd nodig om aan nieuwe voeding te wennen. We gingen van hero standaard naar hero comfort na twee weken waren de krampen echt helemaal weg. We gebruikte ook infacol voor de krampjes.

Bij overzchakeling in voeding staat ongeveer twee weken wentijd. Wij gebruiken ook nutriton en ze heeft er enige last van gehad. Na twee weken was dit over en zijn we de balans tussen rustige darm en niet spugen gaan opzoeken. We gebruiken nu 2 schepjes op 6 schepjes nutrilon en 180 water. Nu we met oefenhapjes zijn begonnen was het weer even schakelen voor de buik. Dat lijkt nu minder te worden. Je ontkomt er niet aan. Even volhouden en je kleine vertroetelen. Op langer termijn heb je er beide plezier van.

Heb je al orthica orthiflor pro-biotica geprobeerd tegen de krampjes? Bij ons heeft dat enorm geholpen. Ook veel slapen in de draagdoek waardoor de voeding uren lang kon zakken hielp wel.
Hier wss het bij ongeveer 10 weken wel over de echt vervelende krampjes. 

Ja orthiflor hb ik..maar de krampen werden heftig vandaag na 1 fles van comfort...hij kreeg deze om 12 uur en de hele middag en nu nog onrustig,normaal is hij niet zo onrustig..kan natuurlijk toeval zijn maar das wel heel toevallig..normaal slaapt hij in de box op zijn buik wel redelijk tot hij spuugt maar nu was niets goed..ik hoop dat hij morgen weer een beetje de oude is want ga de comfort niet meer geven..wil graag voor hem het spugen minder vervelend maken maar als dat betekend dat hij dan zoveel last van kramp heeft is het voor hem nog vervelender...daarom vroeg ik miss nutriton in onze eigen voeding?de ervaringen? 

Terug
Bovenaan