Voeding indikken en krampen

Onze zoon is vandaag 9 weekjes oud en krijgt nu denk 1,5 week dat verdikkingsmiddel door zijn flesvoeding... vanwege reflex hij spuugde ook nog zijn eten tot 3 uur na zijn voeding uit..  en elke keer zich verslikken vreselijk..
sinds hij dit krijgt door zijn eten moet ik zeggen spuugt hij haast niet wel laat hij meer scheetjes als normaal  ... tegen krampjes geef ik in ochtend en avond voor zijn voeding nog infacol ( als ik het goed schrijf) ik weet niet of hij hier door meer krampjes heeft gekregen als dat hij dan had... 

ik heb de wijkverpleegkundige toen gebeld van consultatie bureau voor tips en die zei dit te geven door zijn voeding ... die zei ene baby reageert er anders op dan de ander..een kan dan goed van poepen ander kost het wat meer moeite ..

Mijn dochter heeft t ook. Zitten ngo in de piek en was begonnen met nutritron maar daar werden haar krampjes nog erger van. Dus durfde al meteen niet door te zetten.. 
het spugen heeft ze meestal geen last van maar het maakt dr soms wel wakker... de krampjes natuurlijk ook. 
Probeer op t moment dus de krampjes uit te zitten en t spugen..
gebruik hiervoor wel dr brown fles, veel boeren, Sab simplex en rechtop laten na t drinken. 

Ik zet het nog even een keertje neer.... Ze hebben ongeveer 2 weken nodig om eraan te wennen. Echt. Het cb heeft mij toen het advies gegeven deze wenperiode uit te zitten, ondanks de onrust, krampjes en verandering van ontlasting. Het was met ander halve week over. Ze spuugt niet meer en ontlasting is weer goed. 

Van nutritron kreeg Mn dochter ook meer krampjes. Zaten wel in een piek sowieso al. Tussen de 6-8 weken zit er meestal een piek. 
Maar desondanks durf ik het spul niet meer te gebruiken. Van t spugen wordt ze soms wel wakker maar ze lijkt er verder geen last van te hebben.

Terug
Bovenaan