voeding klaar maken en buggy gebruik

Dag dames

Ik heb twee vragen. Voeding klaar maken voor de hele dag hoe doen jullie dat? Heb je daar een specialen grote fles/ kan voor?? oja en de buggy vanaf hoeveel maanden kan een baby er in. Ik ben benieuwd alvast bedankt

groetjes karima
 
Ik maakte eerder ook voeding voor de hele dag klaar, maar ik vind dat het gaat stinken na een tijdje, dus ik doe het niet meer.

Ik maakte het klaar in een grote Tupperware-kan met deksel. Deze zette ik in de koelkast en goot daar dan uit wat ik nodig had/heb.

Volgens mij mag een baby pas in een buggy als het zelfstandig kan zitten, dus zonder hulp met een stevig ruggetje. Dan zijn de meeste kinderen toch al gauw een maand of zes, zeven denk ik.

gr Miriam
mv Lizzy (17 wkn)
 
ik deed dat niet, wat ik wel deed was water koken en dat in een thermosfles doen, en dan op het moment dat ik het nodig had mengen.
mijn uk lag met 3 maanden in de wandelwagen, als de stand op helemaal liggen kan is dat geen probleem, een echte buggy heeft weinig vering en daar kun je dus beter mee wachten en geen gtore stukken mee lopen.
gr marja
 
Hoi karima

Met je eerste vraag kan ik je niet helpen ik maak gewoon flesje voor flesje klaar.
Maar de andere vraag mijn dochter is nu bijna 4 maanden en zo'n beul van een meid dat ze uit de wagen was gegroeid wij hebben nu dus een buggy aangeschaft en het gaat prima ze ligt er gewoon helemaal in in zo'n slaapzak
lekker warm ze moest alleen wennen aan het feit dat ze me niet meer zag!!
Maar gewoon proberen je ziet zoveel moeders die al snel en buggy gebruiken!!

Suc6 Kim
mv lotte 18 wkn
 
ik maakte voeding klaar 500cc dus niet voor de hele dag. gewoon om dat ik daar een handige bus met goed sluitende deksel van had. ik kookte eerst het water, daarna aflaten koelen en dan pas de poeder erin.
tot 4 maanden gedaan daarna per keer klaar gemaakt. vond het wel prettig als ik het van te voren al had, maar de langs de bus gleed altijd melk met uitschenken en dan moet je de koelkast weer vaak schoonmaken als je de bus vergat schoon te maken.
buggy> advies meestal vanaf 6 maanden of eerder maar dan in lig stand eerder is rechtop is het slecht voor de rug.
gr
 
Ik maak het ook klaar in een kan die in de koelkast staat. De voeding mag niet meer dan 24 uur staan (zei de kraamzorg) en verder natuurlijk dagelijks afwassen enzo. Van stank heb ik nooit wat gemerkt, maar misschien ligt dat aan het merk? Ik gebruik Similac.
Voor een buggy moet je kind inderdaad goed kunnen zitten.
 
Hoi

Ik maak voeding per keer klaar, sorry. Mijn dochter ging in de wandelwagen toen ze ruim 3 mnd oud was (wel niet al te rechtop). Ze was de wieg gewoon zat!

Groetjes, M.
 
Over de voeding weet ik niet. Maar als de buggy helemaal plat kan en je doet er een voetenzak in dan de baby er al gelijk in! Wij gebruiken ook een buggy en mijn zoon is nu 7 weken.

Groetjes Nina
 
Terug
Bovenaan