Voeding koud/warm?

Dat vind ik nou een superidee, dank je wel! En nee, ik wil hem niet serieus koude voeding geven, zeker 's nachts niet, ik vroeg me alleen af hoe anderen het doen.
 
Wij deden dat ook altijd tijdens de vakantie en dagjes weg: gekookt water in een thermosflesje en mengen met koud water en dan het melkpoeder erbij.
Errug handig, zeker omdat je bij een dagje weg niet altijd een magnetron meeneemt/bij de hand hebt

Tijdens onze kampeervakantie maakten we altijd 's avonds  een thermosflesje met gekookt water klaar zodat we 's ochtends niet met onze duffe kop achter het gasstelletje hoefden te staan. Dit werkte perfect!

Groetjes,
Marieke
 
hoi hoi ik heb voor mijn dochter altijd een kan met afgekoeld gekookt water staan in de koel kast daarmee vul ik haar veel die zet ik dan in de magnetron en doe die dan verwarmen en dan pas de voeding daarna erbij en klaar is het erg makkelijk ook voor smorgens vroeg
 
Hoi mamaBritt,

ook wij gebruiken friso comfort en dit moet je in kokend heet water oplossen anders worden de voedingsstoffen etc niet goed opgenomen!!!!!! ( zie verpakking)
Wij doen er een bodempje kokend water  in, genoeg om de poeder in op te lossen, en vullen dan de rest met koud water aan. Zo is je fles ook snel op temperatuur.
Iets meer werk maar anders "werkt" de formule van comfort niet!!

Groetjes, Anita
 
Hoi,

Ik maak altijd meteen 500 ml voeding klaar zodat ik vooruit kan ik heb een speciale maat beker van nutricia waar 500 ml voeding in kan, wel zo handig.Je moet alleen wel als je dat doet voeding maken met gekookt water en dan blijft het 24 uur goed in de koelkast.
Je doet dan de goede hoeveelheid in een flesje in de magnetron en klaar. En als ik zie dat de voeding bijna op is maak ik weer opnieuw 500 ml.


Groetjes Bertie
 
Hallo dames
Nog een variant; ik kook s'ochtends water voor haar, de flessen die ze niet meteen gebruikt gaan met afgekoeld water in de ijskast (blijven ze toch steriel). Als ik ze nodig heb haal ik het flesje met water uit de koelkast zo in de magnetron. Dan pas de melk erbij. Ik heb het idee dat dat beter is dan de melk opwarmen.
Groetjes!
Patries
 
Hallo,

Misschien lijkt het vreselijk maar onze zoon is helemaal gewend aan kamertempratuur fles. We hebben standaard bronwater buiten de koelkast staan en die mengen we met flesvoeding eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat we in Arizona USA wonen en dat we pas sinds een aantal weken onder een dagtempratuur van 30 graden zitten.
Warme melk gooit hij er weer uit vindt onze gup niet lekker meer.

mmv Mitch
 
Ik blijf het lekker met kokend water klaarmaken - dat adviseerde de Friso-diëtiste ook. Helemaal nu ze er prebiotische vezels aan toe gevoegd hebben. Dan maar even wat meer werk ;)
 
Terug
Bovenaan