Voeding krampjes

Ik ben in overleg met cb direct helemaal overgestapt op nutrilon omneo. Ook gebruik ik dr brown fles, spa blauw en sab simplex. Rond de 10 weken werden de krampjes minder en nu met 11 weken is het eigenlijk helemaal over. Andere voeding hielp wel wat maar uiteindelijk heeft het toch tijd nodig

Infacol leek hier ook wat te helpen.
Alleen zei het CB dat dit tussen je oren zit en dat het eigenlijk  niks doet.
Wij zijn op nutrilon omneo overgestapt  en daarna was mijn zoontje van de krampjes  zo goed als af.
Hier heb ik 6 a 7 weken  gewacht tot ik groen licht kreeg van het  cb om over te stappen. 
Het is natuurlijk  mn eerste kindje dus ik durfde het niet zomaar.
Nu achteraf  had ik dit veel  eerder moeten doen.  Ik had een baby die van de 24 uur 18 uur huilde van de pijn  door de krampen. 
Dus heb je een beter gevoel door te switche van voeding gewoon op je gevoel  afgaan hoor?

Onze dochter had ook erg veel last van krampen, met een warme pittenzak hielp erg goed.
weet je wel zeker dat het meteen na de voeding krampjes zijn? Ik vraag het namelijk omdat ik je omschrijving herken van onze dochter. Uiteindelijk bleek bij haar  dat ze geen maat kende van de flesvoeding en dus buikpijn had omdat we haar iets te veel voeding aanboden en ze dat dus allemaal opdronk.

Hopelijk kun je hier iets mee...

Terug
Bovenaan