Hoi Leo26,
Wat een puf-weer nu met zo'n dikke buik... Ik was van onze zoon ook uitgerekend in september en heb de hele zomer met buik moeten doorbrengen. Maar het was gelukt en op 04-09-04 ben ik bevallen van een zoon.
Qua voeding had ik zelf zoiets als bv lukt, dan zou het mooi zijn. Kost niets, alleen de zoogcompressen en kolf aanschaffen. Lukt het niet, dan maar flesvoeding. Maar de bv ging erg goed, wel in de eerste weken gevoelige tepels, maar nadat ze "wat gehard" waren ging het heel voorspoedig. Ik heb onze zoon tot 9 maanden bv gegeven. Altijd en overal was voeding voorhanden, dat heb ik zelf als zeer prettig ervaren. Vanaf 7,5 maand kreeg hij alleen nog 's ochtends en 's avonds bv, tussendoor Nutrilon 2. Later was ik (vanwege de prijs) overgestapt op Friso. Dit ging ook prima. Toen was er nog geen kruidvat voeding, daar heb ik dus geen ervaring mee.
Wat betreft de luiers heb ik in het begin veel uitgeprobeerd. Van pampers, kruidvat, huggies tot bumblies (o.a. jumbo, boni etc). De bumblies bevielen absoluut niet. Kruidvat beviel erg goed. Ook pampers zijn prima, maar ietsjes duurder en dunner dan de kruidvat-luiers. In de aanbieding kocht ik Huggies. Deze waren in verhouding soms goedkoper dan de kruidvat. Deze luiers zitten iets strakker.
Heel veel sterkte nog om de zomer door te komen en succes in september!
Groetjes Marieke