voeding, luiers??????

Hoi,

Bedankt voor alle informatie. Ben weer een stukje wijzer.
Wat betreft de borstvoeding, die had ik graag gegeven, maar ja dat gaat nu eenmaal niet i.v.m. medicijen.
Bedankt, en veel geluk met al jullie kindjes.

Groetjes
 
Ik was wel van plan BV te geven maar ondanks een forse E cup had ik geen melk. Zie je dus dat dat ook niets uitmaakt...
Ik heb vanaf het begin Friso gebruikt.
De beste luiers zijn de Pampers, dat is nu eenmaal zo. Ze zijn het dunst, met het minste plastic gehalte en de beste absorbatie en luchtventilatie,  alleen zijn ze wel daardoor ook het duurst..
Ik heb Huggies en Kruitvat geprobeerd, maar beide meiden )nu 3 1-2 jaar en 11 maanden' kregen daar forse luieruitslag van en van de Pampers nu eenmaal niet.
Ik gebruik de Active Fit, die heb je vanaf maat 4, geloof ik.
Succes, groeten, Claudia.
 
Hoi!

Ik heb eerst borstvoeding gegeven, toen het niet meer lukte ben ik over gegaan op nutrilon en nu gebruik ik de opvolmelk van Kruidvat en hij doet het hardstikke goed en het scheelt dikke 4 euro per pak. Luiers heb ik meestal van eigen merk D.A. en die zijn net zo goed.

Groetjes Irma
 
Hallo,

Ik mocht i.v.m. medicatiegebruik ook geen borstvoeding geven. Ik heb vanaf het begin Friso Normaal en later (na 5 weken) Friso Comfort gebruikt en dit beviel prima!! Nu zijn we inmiddels over op gewone melk, want "Tante Pollewop" is alweer (bijna) 14 maanden. Wat de luiers betreft, heb ik het 1e jaar alleen maar van het merk "Pampers" gebruikt, die bevielen het beste!! Sinds kort gebruik ik overdag de luiers van het "Kruidvat" en voor de nacht wel "Pampers". En dit gaat prima!!

Succes met de laatste loodjes en met dit warme weer
 
Hallo Leo,

Weet je zeker dat je geen bv kunt geven in combinatie met de medicijnen die je gebruikt? Artsen zeggen namelijk vaak heel makkelijk dat het niet kan, terwijl er gewoon andere soorten medicijnen te vinden zijn die wel kunnen in combinatie met de borstvoeding.
Als je toch graag bv zou willen geven, zou ik als ik jou was eens contact opnemen met een lactatiekundige, zij kan je goed advies geven of er misschien medicijnen zijn voor jou die wel kunnen als je bv geeft.
Een lactatiekundige bij jou in de buurt vind je op deze website: Nederlandse Vereniging Lactatiekundigen

Groetjes,
Helena
 
Terug
Bovenaan