voeding om de 4 uur

Hallo Rebekka,

Maak jij per flesje de voedingen??? Ik maak een hele kan voor de hele dag. Ik doe dan 800 ml water met 26,6 scheppen (dit ronden we af naar 27).

Groetjes van Ria
 
Ja, ik maak de voeding idd per flesje klaar.  Onze kraamverzorgster raadde ons erg af om voeding ineens klaar te maken ivm bacterien volgens mij.  Dat was in ieder geval  de lijn van het kraamcentrum.
 
Hallo, mijn oudste dochter (is nu 3 jaar) was een kindje wat zich precies inschikte naar mijn schema en dus zelden eerder kwam.
Mijn jongste (nu 8 maanden) heeft zich vanaf het allereerste kreetje niets aangetrokken van schemaatjes en curves en doet zoals zij het wil.
Het enige wat ik daaraan kon doen was me schikken in haar wensen. Zo kwam het wel eens voor dat zij 3 keer per nacht kwam: 2300 uur, 0300 uur en 0600 uur.
Heel erg vermoeiend maar helaas niets aan te doen, die liet zich niet dwingen.
Zo lees ik jou verhaal ook: je kindje geeft aan wanneer hij eten wil en ik zou het ook gewoon dan gaan geven en niet gaan rekken.
Dan zitten jullie allebei met de stress en dat heeft ook geen zin.
En het schema zal dan idd wel in de war geschopt worden, maar uiteindelijk trekt dat weer aan, is ook mijn ervaring.
Veel succes en heel veel plezier gewenst met je kindje!
 
Terug
Bovenaan