Voeding/regelmaat

<p>Hoi wij hebben een dochter van 3 weken, ze komt snachts zichzelf wel melden elke x rond 3/4uurtjes slaap, wij proberen vaak zolaat mogelijk een flesje tegeven ( tussen 22.30/23.30 ) in de hoop dat ze dan eens een langere nacht gaat maken, ( Maja wij zouden ook wel eens optijd op bed willen ) maar  dan ben ik bang dat ik er 3 of 4x af moet snachts , ik ben elke x gauw een uurtje verder dus weinig slaap, nu vraag ik me af of ik al regelmatige tijden moet aanhouden op deze leeftijd en ook overdag ? Want nu wacht ik elke x tot ze komt snachts en overdag geef ik eigenlijk om de 3 uren een flesje </p>
 
Hoi onze kleine man is nu 5 weken.. en ik merk dat als ik savonds eerder geef hij gewoon rond dezelfde tijd snacht komt. Meestal rond 2:00/3:00 dit is ook wel eens 1:30 of 4:00 meestal geef ik een fles om 22:00 ma ook wel eens om 21;00! Gewoon proberen.. ook wij hebben wel is een nacht dat die om 1:00 komt en weer om 4:00 maar dit ligt bij ons niet aan de laatste fles. 

 
Gefeliciteerd met je dochter! 
Wij deden op die leeftijd nog alles op verzoek. Wel minimaal 2,5 uur ertussen, maar uiteindelijk me erbij neergelegd dat het gewoon nog niet voorspelbaar was toen.
Ken wel verhalen van mensen die alles op gezette tijden deden al rond de 4 weken, maar ik weet oprecht niet hoe ze dat gedaan hebben want was bij ons onmogelijk. Vanaf ergens tussen 2 en 3 maanden was het wel ongeveer altijd op dezelfde tijden (al waren het soms nog steeds spooknachten en andere nachten waren prima). Mijn mening: komt vanzelf! 
 
Terug
Bovenaan