Voeding verschuiven aan te leren?

Bij ons kreeg hij rond 2 maanden de laatste voeding tussen 18 en 19. Kwam in het begin dan rond 1 weer, een maand later was dat tussen 5 en 6 . Wakker maken hielp hier niks, in de nacht kwam hij even laat. Dus wij zijn vanaf toen ook rond een of 21 lekker gaan slapen zodat wij ook wat uren konden maken. Binnen een maand sliep hij bij ons dus vanzelf steeds langer door :)

Mijn ervaring is dat het niet werkt.. hij sliep Hier van 21:00 tot 2 ongeveer en ik dacht ook als ik er nu later een fles instop dan word hij later wakker. Nope nog steeds dezelfde tijd. Het veranderd wanneer de kleine wil is mijn ervaring. En op zich is dit al lekker met 9 weken. Ik moest nog 2 voedingen toen haha komt goed. Veranderd toch steeds 

Kinderen tot (ruim) een jaar volgen hun eigen ritme en het meest praktische is om dit gewoon te volgen. Ze ontwikkelen zich zo snel dat het er over twee a drie weken toch weer heel anders uitziet. Miss zelf iets eerder naar bed?

Hoewel ik erop vertrouw dat het zelf regelen het beste is... Zitten wij de laatste dagen wel op een heel onpraktisch schema doordat ze 's nachts steeds langer slaapt. 10u/14u/18u zijn net tijden waarop het hier eigenlijk totaal niet uitkomt ??
Onze dochter geeft ons wijze lessen mee... Hoe snel ben je gewend aan een bepaald schema en hoe moeilijk is het dan weer om deze los telaten en flexibel mee te bewegen. Zucht... Ik lees met je mee hoor ?

Terug
Bovenaan