Hai Manuela,
Ja het consultatieburo zeggen zoveel,maar je moet je niet echt gaan vast houden wat hun zeggen hoor,want daar zijn heel veel verschillende meningen over.
Je kan meestal beter je eigen gevoel volgen qua voeding,het is niet makkelijk,want ik heb dat zelf ook,maar het is gewoon net wat je kinderen zelf aan geven.
En wat je voeding betreft,misschien kan je beter nutrilon omneo gebruiken omdat je al zei dat ze last hebben van krampjes en die voeding is daar ook tegen.
Ik gebruik die zelf ook,want mijn dochtertje Kaylee had daar ook zo`n last van en die omneo is tegen krampjes,moeizame ontlasting en licht spugen,nou zeg ik er wel bij dat ze niet helemaal er vrij van zijn hoor,want Kaylee heeft alsnog wel wat last van krampjes en mondje voeding terug geven,maar het is wel een stuk minder geworden,dus misschien een idee voor je en venkelthee is goed he tegen krampjes,ik weet niet of je toevallig al wist,maar dan weet je het nu hahahaha.
Ja het is wel een stuk makkelijker he als je man je helpt,want ja er zijn er wel 2,ik heb zelf nu af en toe al dat ik het wel prettig vindt als mijn mannetje me ook even helpt,want door de nachtvoedingen ben ik aardig gebroken onderhand.
Gisternacht heeft Kaylee eindelijk 6 uur achter elkaar geslapen en daar was ik wel erg blij mee,maar vannacht kwam ze weer na 4 uur,pffff hahahaha
Nou meis sterkte en knap maar lekker snel op en geniet maar lekker van je jongens.
Liefs Jen