voeding voor hongerige babies

He hoi

Isabel jij overtreft alles met je 7 uur achter elkaar slapen heerlijk!!!!.
Kun je weer een beetje bijtanken.
Mijn meisje kan niet 4 scheppen in de fles krijgen dan is de voeding te dun gaat ze spugen.Ik heb het ook al met nutriton geprobeerd maar pas met 4 schepjes spuugt ze niet meer maar dan heb ik zoveel bellen dat ze kramp krijgt.

Nou ja ik neem maar genoegen met 4 uur achter elkaar overdag en snachts 5 uur.

ja ik heb echt mazzel met zo'n makkelijk manneke hoor, ik ben   nog zo ontzettend moe van alles dat ik het ook goed kan gebruiken mijn ME speelt erg op sinds ik ben bevallen (hormonen gaan weg en schijnen te helpen tegen ME)

Volgens de vk is voeding voor hongerige baby's helemaal niet goed om te geven als ze zo klein zijn! Daar zijn hun darmen niet tegen bestand!

Ik heb gisteravond 2 volle borsten gegeven en daarna nog 60 cc nutrilon standaard. Vervolgens heeft ze 7 uur geslapen (en ze kon langer want ik heb haar maar wakker gemaakt..)

gr
Marielle mv Delia 13/9

De vk kan wel zeggen dat de darmpjes daar niet tegen bestand zijn maar als je kind na 2 uur begint te huilen van de honger en dan niet zachtjes maar keihard dan hou het op.Ze kreeg al 135 cc per fles en ophogen was geen optie.Nu is het een tevreden meisje zonder kramp en honger.En haar moeder heeft ook rust dat is ook belangrijk.(ons cb heeft het trouwens ook aangeraden)Ik snap wel dat je het niet zomaar gelijk moet gaan geven maar je moet wel de voor en nadelen tegen elkaar opwegen.

een grote maag "kweken" is ongezonder voor later, als ie er nu al aan went grote hoeveelheden te drinken (wat ook weer slecht is voor zijn nieren) dan word zijn maag naar verhouding te groot, ik weet niet hoe dat zit met BV maar lijkt me als je teveel in 1 keer geeft ook niet goed voor niertjes...

Ik heb nu weer normale luiers ipv diaree van de de normale voeding en normale plasluiers (di niet als een kilo aanvoelen als ik hem eraf haal elke voeding) maar gewoon goede luiers, ook in overleg gedaan aangezien ik niet meer mocht geven, het scheelt natuurlijk ook of je een 5 pondertje hebt of een 9 ponder (bijna 10 pond) zoals hier..

daarnaast scheelt het ook al 2 weken met jouw beeb, 2 weken kan veel doen veranderen heb ik wel gemerkt...

Ze zeiden dat ze niet overvoed kunnen worden met bv, dus aanleggen bij vraag was hun advies. En als Delia honger bleef houden dan moest ik maar gaan kolven om de produktie omhoog te schroeven. Nou, daar had ik geen zin in. Om de 3 uur voeden en de tijd die je overhoud ook nog kolven, dan word ik gek hoor. We doen niet moeilijk over flesvoeding. Bij mijn 1e dochter hebben we na 3 weken ook een flesje gegeven voor het slapen gaan en na een week sliep ze door!

En mbt voeding voor hongerige baby's, mischien bedoelde de vk wel met name de 1e week want daar zaten wij natuurlijk in toen wij het vroegen. Als je echt slaap tekort hebt dan zou ik het ook uitproberen hoor.

Gelukkig heeft Delia afgelopen nacht weer 7 uur geslapen dus wij hoeven niet aan de forte. So far so good.

gr
Marielle

ja in de eerste week had ik het ook niet gedaan, zoiezo moet je de normale voeding eerst de kans geven maar de darmen moeten eerst volledig functioneren en dat duurt even natuurlijk..

Terug
Bovenaan