Voeding voor hongerige kindjes Nutrilon

Wat een heftige reactie zeg, had een beetje het idee dat je dacht dat ik niet wist waar ik mee bezig was. Inmiddels is dit ons 2e kindje en ik ben zelf goed in staat om beslissingen te nemen en verwacht niet als ik om ervaringen vraag zo'n reactie.

Inmiddels gaat het hier beter door de Nutrilon Forte, je merkt toch wel erg goed het verschil vooral vannacht. Normaal gesproken kreeg hij om 3:00 de fles en nu had hij aan een speentje voldoende.
 
Ik zou toch echt even bij de huisarts langsgaan.
Johannesbroodpitmeel is niet iets dat je 'zomaar' moet gebruiken, en overdadige honger kan op andere problemen duiden. Liever even dingen uitsluiten.
 
Lieve Miekke,

Je hebt helemaal gelijk wat de reactie van dirksmama betreft, ik vond hem ook heel heftig. jij kent je kindje het beste en ik weet uit ervaring dat er enorm hongerige babys zijn die geen reflux hebben.... doe wat je hart je ingeeft hoor en laat je niet bang maken als je zelf weet dat je kindje geen pijn heeft!

Groetjes bloempje
 
johannes broodpitmeel is idd tege spugen 
maar helpt ook het buikje beetje te vullen omdat de voeding dan wat dikker word 
dit zit ook in de voeding voor hongerige babys
vandaag vij consetatie bureau geweest en ik doe er vij zijn avond fles wat in 
 
 
Wij hebben ook een heel hongerig kindje. Na dag 2 hebben wij in overleg met het cb besloten om over te gaan op forte. Wij zagen meteen resultaat. Wij zijn wel eerst begonnen met 50/50, dus de helft scheppen aan standaard voeding en de helft voor hongerige baby’s. Dit heeft even gewerkt, maar uiteindelijk zijn we volledig overgegaan op forte voeding. 
 
Terug
Bovenaan