voeding vraagje.... voor hongerige baby van 6,5 week

hoi
mijn dochtertje is dan een maand tevroeg geboren ze mocht in het begin maar 8x 65cc hebben maar toen ik haar mee mocht nemen uit het zieken huis hebben we het snel verhoogd i.v.m dat ze honger bleef hebben en uiteindelijk toen ze twee maanden oud was kreeg ze 180 water en 6 schepjes hypo allergeen en toen had ze ook geen honger meer en ze kwam ook om de vier uur ze zeiden tegen mij als ze honger blijft hebben geef je haar gewoon wat meer en uiteindelijk kreeg ze 6 keer 200cc nu zit ze op 5keer 200cc en ze slaapt lekker door vanaf half negen tot sochtends zes uur ze is morgen 16 weekjes

groetjes sandan

Hoi hoi,

Nou mijn eerste reactie op het forum, shame on my, Daan is nu 7 weken oud (20-12-2007), en zolang ben ik hier la neit meer geweest!

Daan krijgt sinds zaterdag 165cc, toen nog x 6. Na 2 dagen sliep hij snachts door!
Nu dus 165x5, maar met extra water omdat het een moeilijke poepert is!

Ik sprak gister een vriendin van me, haar kleintje is van 29-12, dat scheelt dus 9 dagen met onze daan, en die kreeg 7x120 en dat vonden ze te veel op het CB, volgen jullie het nog? Whatever, ik doe waar ik een goed gevoel bij heb, en het CB kan de pot op. Zo dat lucht op.

xxx Yvon

Hoi hoI 
Ik heb zelfde  probleem  mijn zoontje  van 5 week heeft ook forte maar  lijkt niet  zat te worden 
150 water en 5 schep. 
Na mij idee is dat veel 7 x op een dag. 
Wat zouden jullie  doen?
Groetjes  yvonne 

Hoi hoI  Ik heb zelfde  probleem  mijn zoontje  van 5 week heeft ook forte maar  lijkt niet  zat te worden  150 water en 5 schep.  Na mij idee is dat veel 7 x op een dag.  Wat zouden jullie  doen? Groetjes  yvonne 

Terug
Bovenaan