Voeding warm maken

Waterkoker: altijd helemaal laten koken.dan is het goed ontkalkt. In een grote kan gieten en van daar uit gebruiken, opwarmen in magnetron. Ik zet elke dag een nieuwe kan. Als ik weg ga maak ik ook ‘nieuw’ en dat gaat in de thermoskan. En 1 omgespoeld frisdrank flesje of whatever met een beetje van het  koude water wat je al had afgekookt voor te mengen tot de geschikte temperatuur als je dus ergens bent. Je hebt van die kleine bakjes waar je al de juiste hoeveelheid poeder per fles in kan doen. Handig dus ? kruidvat/zeeman enz. Fles nooit schudden, roeren met een vorkje ofzo. En natuurlijk voelen op je pols. ?

Wij hebben een warmwater boiler in de keuken en maken de flesje straks aan met warm water uit de kraan. Gewoon eerst door laten spoelen. 

Ik weet niet welke fles je wil gebruiken of gebruikt?
wij gebruiken difrax en die heeft ook een eigen apparaatje/ verwarmer. Je zet je fles op da ding. Klik op de knop. 2 A 3 minuten wachten en klaar is je fles. Ideaal! 

Wij gebruiken een flessenwarmer, omdat we geen magnetron hebben.
Maar vind het altijd heel lang duren met de flessenwarmer, vooral s nachts heel vervelend ?

Felyar en als je warm water in een thermosfles doet ‘s avonds, dan ben je ‘s nachts zo klaar.
Als we met vakantie zijn gebruiken we de waterkoker en voelen we in de tussentijd dat hij opwarmt de temperatuur. Is ook nog een mogelijkheid. 

Wij krijgen straks een Quooker, maar hou onze waterkoker voor de flesjes. Is een hele fijne waterkoker met verschillende standen de laagste stand is 40graden. En er staat ook bij dat die ideaal is voor flessen. Mijn schoonmoeder zeurde meteen dat dat veelste warm was. Maar heb het al een keer gevoeld, en is echt goed. 
Quooker is wel weer ideaal voor het uitkoken van de flessen/spenen :) 

[quote quote=10159927]Felyar en als je warm water in een thermosfles doet ‘s avonds, dan ben je ‘s nachts zo klaar. Als we met vakantie zijn gebruiken we de waterkoker en voelen we in de tussentijd dat hij opwarmt de temperatuur. Is ook nog een mogelijkheid.[/quote]
Dat is ook nog een idee inderdaad, dankje! Gaan het vannacht proberen 

Ligt er aan welke voeding je wilt warm maken?

Is het bv dan au bain marie of in een flessenwarmer.
Is het kv dan is een magnetron wel echt het makkelijkst en het snelst klaar. Wilde dat snachts eens met een flessenwarmer doen.. nou doe je maar 1 x als ze beginnen te krijsen haha.

Wij hebben wel een flessenwarmer omdat ik eerst bv gaf en gebruik die nu ook wel eens als er wat in de oven zit.

Terug
Bovenaan