Voeding

Hai!

Ik let nu al wel op wat ik eet. Je weet het ten slotte nooit. Van de eerste ben ik ook bijna 30 kilo aangekomen en dat was voor mij echt te veel (weeg nu 62 kilo). Ik drink voldoende melk, fruit en groenten en laat alcohol staan. Ook gevaarlijke produkten, zoals beschreven in het stukje van het voedingscentrum laat ik wel al staan. Gewoon ook om er aan te wennen, als ik  uiteindelijk zwanger mocht worden dan moet ik het ook laten staan en valt het anderen ook niet zo op. (je wilt het ten slotte niet gelijk aan iedereen vertellen)

liefs
fee Julia

Hoi allemaal!

Op de site www.frisokindervoeding.nl  staat erg veel nuttige info mbt voeding. Je kunt daar met al je vragen terecht! Ook kun je gratis een klein boekje bestellen waar alles instaat over 'eten tijdens de zwangeschap'.

Ondanks dat wij in nov/dec pas gaan proberen zwanger te worden, ben ik al wel bezig met voeding en gezond leven. Geeft een fijn gevoel om dat te kunnen doen.... Lijkt me ook goed dat het al een gewoonte is voordat je zwanger  bent. er gebeurt dan toch al zoveel met je, als je dan ook nog je hele levensstijl moet veranderen...

Lfs Joet  

Terug
Bovenaan