voeding

Tja, ze heeft die slaap natuurlijk wel echt heel hard nodig. Geen idee of haar honger daar vandaan komt. Wat zegt het cb hierover? Heb je al geprobeerd haar in te bakeren? Wil ze misschien op haar buik slapen? Of in een draagdoek?

als ze van de flessen die ze nu krijgt nog voeding laat staan. zou je ook kunnen bedenken of het voor haar een idee is, om een kleinere fles te geven. zodat ze misschien de zelfde dag hoeveelheid verdeelt over meerdere flessen krijgt. dan zit er minder tijd tusssen de voedingen. misschien zoekt ze een nieuw ritme, of moet ze wennen aan de andere voeding. als ik lees wat ze op een dag krijgt, flessen en hapjes, lijkt het me zo maf toe dat ze honger zou hebben.

overleg effe met je cb. en inderdaad rijstebloem is een optie.

ik hoop dat je snel weer een happy meiske hebt.

eeeh, in het stukje over fruithapjes vertelde je dat alicia haar 200 ml flessen tot de laatste drup leeg drinkt. is dat nu verandert ofzo dan, dat ze nu 60 ml laat staan????

ben nu in de war, hahaha

volgens het cb hoort dat weinige slaap bij haar.
is niet de eerste keer dat ze het meemaken dat baby's gewoon niet willen slapen.
op haar buik vind ze niets. in de draagdoek krijst ze alles bij elkaar en inbakeren mogen we niet vanwege haar aanhoudende verkoudheid. wel mogen we een lakentje om haar heen doen. dat ze zo los kan halen maar heeft natuurlijk geen zin.

het is een idee maar werkt jammer genoeg niet smooty, als alicia de fles wel helemaal leeg drinkt dan is het krijsen als ze iets minder krijgt. (al geprobeerd) ze heeft maandag avond zelfs 260 cc op... overdag 60 cc laten staan. dus was net geen liter.

ja ze liet niets staan maar nu wel ongeveer 60 cc maar dat krijgt ze nu tussen de 1na laatste en de laatste fles in. dus ze drinkt wel alles op

Terug
Bovenaan