Voeding

Ik wil eerst proberen BV te geven, maar we moeten natuurlijk even zien hoe dat gaat lopen. Eerst wilde ik hypoalergeen pas proberen als de kleine slecht reageert op de gewone voeding, maar dat blijkt dan niet meer te werken, Ik ga dan dus ook voor de hypoalergeen. Friso blijkt ook heel goed te zijn, daar zat ik aan te denken.

Het plan is om borstvoeding te geven. De dame van de kraamzorg zei dat je in overleg met de kraamverzorgster en evt. lactatiekundige altijd nog kunt beslissen wat voor flesvoeding je wilt geven. Dat hangt namelijk heel erg van het kindje af ivm allergieën e.d. Ik was als baby ook allergisch voor koemelk, dus ik wacht nog heel even met het aankopen van flesvoeding tot duidelijk is hoe en wat de kleine kan hebben.

Volgens mij is het al een keer eerder hierover gegaan. Zelf wou ik bij mijn dochter ook bv geven. Helaas is dit mislukt en natuurlijk middenin de nacht. Wij hadden geen voeding in huis met als gevolg een huilende baby!

Mijn advies is dus...ook al geef je bv, zorg dat je een toch wat in huis hebt!!! Je hebt ook vloeibare pakjes te koop. Zo heb je wat en niet meteen een heel pak. Ik hoop voor iedereen die bv wil geven dat het gaat lukken, maar je weet maar nooit!
Hier staan de flesjes en de voeding al klaar in de kast, ik ga het nu niet eens proberen.

Liefs ciomama

heb eigenlijk al 3x nutrilon gehad en is me altijd goed bevallen. het schijnt ook beter verpakt te zitten als kruidvat. maar misschien ga khet wel proberen kruidvat merk, maar ga toch eerst borstvoeding geven dus kan ker nog even overdenken

Terug
Bovenaan