Voedingen

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik dacht laat ik eens een nieuwe topic starten over de voedingen. Altijd leuk om te vergelijken, toch?

Lynn is nu 14 weken en drinkt 4 flessen op een dag.  3 van 180cc (Friso Standaard) en 1 van 210cc (Friso Extra). 's Avonds om 20.30 uur krijgt ze de laatste fles en 's morgens na 9 uur is ze pas weer wakker.

Groetjes,
Nelly mv Dean & Lynn (10-10-2008)

hoihoi!

Tessa is van 24 september dus bijna 4 maanden (ik ben de tel in weken kwijt...)

Ze krijgt 5 x 180 + 6 schepjes NAN hypoallergeen.
Om 21 uur krijgt ze de laatste en 's ochtends komt ze meestal tussen 7.00 en 8.30 dat wisselt nogal. Hangt d r volgens mij ook een beetje vanaf hoeveel herrie d'r papa maakt ;-)

Ze lijkt hier erg tevreden mee :) dussss het zit wel goed!

Groetjes,
Anne

Hier ongeveer hetzelfde. Navara is van 9-10-08 dus ruim 3 maanden nu.
Ze krijgt 5 keer 185 cc met 6 schepjes Omneo van Nutrilon. (hypoallergeen, en tegen darmkrampjes en licht spugen). Haar tijden zijn ongeveer:

7.00
10.30
13.30
16.45
20.00/20.30

Ze slaapt dan van 21.00 tot 7.00 uur. In het weekend, of op mijn vrije dagen wil ze ook wel eens tot 8.00 slapen als het niet te rumoerig is in huis. Volgende week vrijdag gaan we is een fruithapje proberen. (hahaha, ik weet het, het is iets te vroeg, maar ze kijkt nu het brood al uit mn mond als ze aan de eettafel mag)

xxx
Petra

Tessa kijkt hier ook 't eten uit onze mond. Volgens mij is het beginnen met een eerste hapje ook vrij normaal tussen de 4-6 maanden heb ik gelezen  ... wanneer je kind daar aan toe is.
Bij kindjes met een grote aanleg voor allergieen (wat tessa dus van mij heeft) wordt het alleen afgeraden om het al voor 6 maanden te proberen. Ik ga dus maar proberen het zo lang mogelijk te rekken, omdat ik uiteraard wil proberen om alles te doen wat in mijn macht ligt om te voorkomen dat zij het ook krijgt. Al weet ik uiteraard dat het never nooit te voorkomen is. En krijgt ze 't wel zal ze d'r ook niet dood aan gaan...

Benieuwd hoe 't gaat de eerste hap! Je houdt ons vast op de hoogte! En een fototoestel paraat houden :)

groetjes,
Anne

Hallo,

Geert is nu bijna 3 maanden en hij zit nu op 5 voedingen op een dag.
De hoeveelheid die hij drinkt weet ik niet omdat ik borstvoeding geef. Tussen de voedingen door is hij gewoon tevreden. Hij heeft geen vast schema, want ik voed op verzoek, maar ik kom toch iedere dag weer op 5 uit.

Groetjes,
Els

Lynn drinkt in verhouding minder als jullie (fles)kindjes. 4 Flessen ipv 5. Meer krijg ik er in niet. En ze groeit ontzettend goed, hahaha. Maandag naar het cb, dus zal het eens vragen.

Bij Dean ben ik destijds ook rond deze tijd begonnen met een fruithapje. Nu wacht ik er nog maar even mee. Vindt haar nog zo klein/jong.

Groetjes,
Nelly.

Hoi!

Lois is nu 13 weken en drinkt 5 voedingen. Als ik thuis ben krijgt ze 5x de borst.
Als ik werk krijgt ze 3x per dag de borst en 2x een flesje Nutrilon van 165 ml.

xxx Billie

Hoi

Thijn krijgt nu al een poosje 5 flessen van 180cc, de eerste krijgt hij rond 7 uur en de laatste rond 22 uur.

Ik zou graag de laatste fles wat vroeger gaan geven, maar voor mijn gevoel zit er dan zo weinig tijd tussen....??
Misschien als hij strax hapjes krijgt dat ik wat kan schuiven met de flessen....ik vind het soms wel lastig hoor.

Liefs Judith

Terug
Bovenaan