Voedings bh`s

Dames,

Kunnen jullie me misschien helpen waar ik een goede en redelijk mooie voedings bh kan kopen?
Het liefst wil ik hem ook nog online bestellen anders moet ik weer stad en land af.
Ik heb volgens mij overal gekeken maar kan niks fatsoenlijks vinden en volgens mij heb ik die straks echt een paar fatsoenlijke nodig.
Van de week had ik online super mooie gezien, maar met een levertijd van 3 WEKEN, ja dat ga ik niet gokken want dan ga ik al mijn 42ste week haast in als het tegen valt.
En ik wil straks in het ziekenhuis er wel een beetje fatsoenlijk bij liggen.....:(

Hopelijk hebben jullie tips.

Hoi,

Ik heb er een van Marie Jo. Die is mooi! Het lijkt niet eens op een voedingsbh, hij heeft bloemetjes op de bandjes en het laatste bloemetje valt precies over de klipje van de sluiting. Hij heeft alleen wel beugels dus ik weet niet of dat in het begin ook al heel erg prettig is. Ik heb hem gewoon bij een betere lingeriewinkel gekocht. Ik heb normaal ook bh's van Marie Jo omdat ik 75E heb. Ze zijn alleen wel prijzig, rond de € 70,00 geloof ik. Je kan hem ook in verschillende kleuren krijgen.

Hoi Sens,

Hier iemand van de 'goedkope' BH's.
Ik heb ze gewoon bij de Hema gekocht. Ik vind deze wel heel mooi aansluiten en het valt mij mee hoe verschrikkelijk ze eruit zien.

Normaal ben ik ook niet echt van de mooie lingerie, dus ik ben al gauw tevreden.
Deze kostte volgens mij rond de 16 euro.

Ik heb ze al regelmatig aan en ik vind ze erg prettig zitten.

Misschien heb je dus helemaal niks aan mijn tip aangezien het geen bijzondere bh is!!

Succes met het zoeken naar een leuk setje!

Liefs,

Hoi,

Ik vind de bh's van www.mammae.be erg mooi.
Weet alleen niet of ze fijn zitten, je kunt ze helaas niet via internet bestellen maar je kunt wel op deze site zien waar ze verkocht worden.( helaas bij mij in de omgeving pas vanaf september te koop)
Ik heb verder een bh bij Prenatal van Anita gekocht. Niet mooi maar zit goed.

He ik heb vorige week 1 bij Bellyfasion.nl besteld.hij is van Anita en kosten 42 euro dus vond het nog gaan.ze hebben tot grote maten en ook voedingsbh.s met beugels.een paar dagen nadat je hebt betaald krijg je hem al binnen.dus snel.
ik ben in ieder geval tevreden.
liefs jootje

Ik heb die van de Hema ook geprobeerd maar die paste ik helaas nu al niet, laat staan als ik straks nog stuwing krijg. Dat vind ik trouwens heel erg gek want de meegroeibh's van Hema pas ik wel! Die zitten lekker ook!!

Probeer het ook eens bij bonprix.com. Ze zijn in ieder geval goedkoop. Kan je alleen niet vertellen of ze ook goed zitten want moet zelf ook nog bestellen ;)

op www.prettymum.nl heb je ook wel mooie bh's.Ook zonder beugel van lekkere zachte stof.
Ik heb ze nog niet zelfs besteld, maar ga ze daar waarschijnlijk kopen.

Terug
Bovenaan