Voedings bh`s

Een heel goede site vind ik www.figleaves.com
Ik heb zelf een heel mooie voedings-BH besteld, binnen 1 week in huis, €5 verzendkosten, want ze komen uit Engeland.. Maar veel mooier dan wat je hier vindt en veel verschillende stijlen (van bloemetjes tot heel sexy).

Het schijnt dat je beter vooraf nog geen voedings-bh zou aanschaffen. Ik heb bij mijn eerste eentje besteld bij babywalz, met beugel en nooit gebruikt.Met een beugel wordt afgeraden.omdat het de melkstroom zou kunnen afknellen,beter daar mee te wachten tot de bv goed op gang is. Ik heb bij m,n eerste ook 1 gekocht tijdens de zwangerschap bij Miss Etam,maar die was binnen de kortste keren kapot en droeg heb ook tijdens de zwangerschap tegen de tijd dat ik moest bevallen was het klipje al kapot. Mijn ervaring is dat je het in het begin nog helemaal niet echt nodig hebt. En wat ik zoal lees en hoor (voorlichtingsavond),kan je het beste je man of je moeder ff op pad sturen,als je eenmaal bevallen bent en als je je goed voelt kan je na een week, of 2 wellicht ook zelf even de deur uit.Bij mij is de bv nooit gelukt,wellcht ook door 2x een moeizame start. Ik geef het deze toch nog een kans en hopelijk is 3 x scheepsrecht en lukt het nu wel.Ik hoop het zo,maar ik ga me nu niet druk maken over een bh, dat zie ik dan wel weer.

hoi allemaal, hoor hier niet thuis ben 4 mnd geleden al bevallen maar ik heb wel van tevoren mijn voedingsbh gekocht 2x zelfs en ben ook van het goedkope. goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn, beugels worden idd afgeraden en het zit ook niet lekker. mijn voedingsbh kwam bij de kruidvat vandaan van anni rolfi en die zat/zit prima en bleef ook mooi tijdens het wassen deze zijn er ook in grotere maten maar alleen in het zwart en wit maar waarom al die fratsen erop??? bv is eenvoudig en simpel en niemand die naar je toe komt van "goh jij hebt een mooie bh aan tijdens het borstvoeden" hij kostte overigens iets van 12 euro en heb hem 1 omvang en 1 cupmaat groter gekocht dan ik had toen ik 37 wk was..

succes meiden
groetjes non

Ik begreep dat je die van H&M tegenwoordig alleen online kunt kopen.
Maarrehhh.. Bij Otto heb je redelijk goedkope (3 voor 20 of 25 euro, afhankelijk van de kleur).
En idd, mooi hoeft van mij dan ook niet perse... als ze maar goed zitten :).

Liefs

Ik heb er al een paar besteld bij prettymum, ze hebben best wat keus, zitten niet al te gekke prijzen bij en de levering is goed.
De luxe van iemand straks op pad sturen heb ik niet want voor mijn maat is er in normale winkels niks te vinden en dan is het wel lekker als je het al hebt hoor.
Ik moet zeggen ik heb ze ook al vanaf een maand of 4 aan en ze blijven tot dusver goed

Terug
Bovenaan