voedings bh, wel of niet in de zwangerschap al aanschaffen?

Hey.

Ik heb bij mijn vorrige zwangerschap meteen voedingsbh's gekocht ipv meegroeibh's.
Deze groeien/rekken  prima mee en heb er nooit last van gehad dat ze te klein waren aan het einde van mijn zwangerschap.
Ben nu 21 weken zwanger en heb ze nu ook al aan. Ze bevallen mij prima.
Wel heb ik ze in een speciaalzaak gekocht omdat die van de hema mij niet bevielen.
Maar dat is een questie van uitproberen.
Succes met je keuze.

Groeten van Miena.
( 21w en 1d van de 2e ).

Hoi hoi,

Ik heb mijn meegroeibh's gekocht tijdens mijn zwangerschap. Mijn voedingsbeha's heb ik gekocht toen ik was bevallen. Ik was na de bevalling door de stuwing 2 maten gegroeid, nou dat verwacht je neit van tevoren toch?

Oja en die nvan de Hema zitten superlekker!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,
37 weken zwanger alweer, dat schiet op !

Het is wel zinvol om nu een voedingsbh te kopen, en idd iemand hier schreef al over hoe het zit met de haakjes, en op welke stand ie moet zitten; t is omgekeerd denken als bij een gewone bh.

Hunkemoller heeft ze in t creme-wit en in t zwart, ik heb er toen een van gekocht toen ik al wat langer voedde; ietsje duurder dan die bij de Hema, maar dan heb je wel een mooie! Komt er een subtiel kantje onder je t shirt vandaan ;-)

Maar dat is ieder zn ding, ik vond het na een jaar voeden wel fijn om eens een voedingsbh te vinden die niet gewoon alleen maar wit en elastisch was.

Succes, ook met de bevalling en alles wat er na komt!
Kim

Hai hai,

Ik zou hem ook nu aanschaffen. Maar idd niet te krap kopen want je borsten groeien nog iets na de bevalling. Als je bevallen bent heb je echt geen zin om dit te moeten gaan kopen en je hebt hem toch echt meteen nodig

Ik heb gewacht tot na de bevalling en dat was maar goed ook, want mijn borsten werden echt nog even wat groter! Ik heb mijn man naar de Hunkemoller gestuurd, die is hier bij ons dichtbij, dus dat was zo geregeld. Ik had al zwangerschapsbh's van Hunkemoller, dus wist precies welke maat ik moest hebben.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan