Ik heb er zelf een aantal van Carriwell, de naadloze meegroei- en voedingsbh. Vond ik zelf fijn zitten, maar heb het vooral uitgekozen omdat ik een witte bh wou voor onder mijn trouwjurk destijds (was toen zwanger en paste sinds week 5 ofzo geen normale bh's meer), en toen die beviel heb ik er ook een aantal in het zwart gekocht. Ik ben pas gestopt met borstvoeding geven toen ik opnieuw zwanger was van mijn huidige zwangerschap. Ook een zo'n stretchy sportbh/zwangerschapsbh vind ik zelf erg fijn en heb ik ook gebruikt tijdens de borstvoeding (je trekt zo'n stretchy bh immers zo omhoog om een borst te ontbloten voor de voeding).
Ik moet wel zeggen, voor ik zwanger werd droeg ik maat 75B, dus ik heb geen superzware ondersteuning nodig ofzo, kan me voorstellen dat je met een grotere cupmaat wellicht iets anders zou kiezen.
Ik was vroeger nooit zo van het slapen met een bh aan, maar sinds de borstvoeding vond ik het toch wel fijn om ze 's nachts te dragen om de zoogcompressen op hun plek te houden. Zoogcompressen heb ik inmiddels niet meer nodig (voorlopig dan) maar draag ik nog steeds graag, ik heb namelijk gewoon wasbare zoogcompressen met een voorste laagje van zijdesatijn, en daar kan geen bh tegen op in mijn ogen, merkte daarmee echt bijna niets van pijnlijke tepels deze zwangerschap, wat ik wel voel tegen gewoon bh stof aan.