Voedings-BH

CFK

New member
Hoi allemaal,

Iemand tips voor DE voedingsbeha? Iets wat comfortabel zit, je prettig mee kan slapen en gewoon goed werkt als je borstvoeding gaat geven.
Bedankt alvast!
 
Ik heb nu 2 mooie en zachte voeding bhs van Hunkemöller. De baby is nog niet geboren maar nu aan het einde van mijn zwangerschap vind ik het heel fijn om ze alvast te dragen.
Ook is het handig dat je je in de winkel goed over de bh kunt laten adviseren.
Succes!
 
Ik ben fan van deze:

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/voedings-bh-2154035/2

Draag ze nu nog... Ook al ben ik inmiddels gestopt met borstvoeding ?

Snachts droeg ik vaak de sportbh van de HEMA. Die zijn stevig en toch zacht.
 
Ik had één hele fijne met beugel van Noppies (ik vind met beugel áltijd het lekkerste haha)
Maar dé tip voor een voedingsbh waar je ook lekker in kan slapen vond ik de simpele van de H&M:

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0967460004.html

Die zit echt heerlijk.
 
[quote quote=10531085]Ik had één hele fijne met beugel van Noppies (ik vind met beugel áltijd het lekkerste haha)Maar dé tip voor een voedingsbh waar je ook lekker in kan slapen vond ik de simpele van de H&M: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0967460004.html Die zit echt heerlijk.[/quote]
Die van HM heb ik ook. Ik slaap er dan niet in, ik slaap niet graag in bh's en lag gewoon met mn borsten op een handdoek, maar vind ze overdag heerlijk zitten. Nu met de tweede zwangerschap ben ik ze dan ook lekker op tijd gaan dragen ? ik bevrijd gewoonlijk savonds na het eten altijd de ladies haha! Maar dat vergeet ik zelfs vaak met deze.
 
Ik heb er zelf een aantal van Carriwell, de naadloze meegroei- en voedingsbh. Vond ik zelf fijn zitten, maar heb het vooral uitgekozen omdat ik een witte bh wou voor onder mijn trouwjurk destijds (was toen zwanger en paste sinds week 5 ofzo geen normale bh's meer), en toen die beviel heb ik er ook een aantal in het zwart gekocht. Ik ben pas gestopt met borstvoeding geven toen ik opnieuw zwanger was van mijn huidige zwangerschap. Ook een zo'n stretchy sportbh/zwangerschapsbh vind ik zelf erg fijn en heb ik ook gebruikt tijdens de borstvoeding (je trekt zo'n stretchy bh immers zo omhoog om een borst te ontbloten voor de voeding). 
Ik moet wel zeggen, voor ik zwanger werd droeg ik maat 75B, dus ik heb geen superzware ondersteuning nodig ofzo, kan me voorstellen dat je met een grotere cupmaat wellicht iets anders zou kiezen.

Ik was vroeger nooit zo van het slapen met een bh aan, maar sinds de borstvoeding vond ik het toch wel fijn om ze 's nachts te dragen om de zoogcompressen op hun plek te houden. Zoogcompressen heb ik inmiddels niet meer nodig (voorlopig dan) maar draag ik nog steeds graag, ik heb namelijk gewoon wasbare zoogcompressen met een voorste laagje van zijdesatijn, en daar kan geen bh tegen op in mijn ogen, merkte daarmee echt bijna niets van pijnlijke tepels deze zwangerschap, wat ik wel voel tegen gewoon bh stof aan. 
 
ik draag altijd een bh , nu met mijn borstvoeding heb ik voedings bhs met beugel , dat vind ik toch wel prettig
maar slapen met een bh dat doe ik nooit
 
Terug
Bovenaan