Voedings/meegroei BH

Kan iemand mij adviseren wat het beste is om te nemen? Ik heb nu nog mijn gewone BH aan maar die word te klein. Heb even bij de wehkamp gekeken maar die zijn zo duur. Bij de H&M gaan ze maar tot 80E..
Iemand een idee??Voor een beetje fatsoenlijke prijs..

Hoi RM,

Al weet ik niet of je er wat aan hebt qua heel grote maten...de Hema heeft voedings- en meegroeibhs, de prenatal ook.

Op hun sites vind je meer informatie...

Groet,

Ann

mmm, ik heb een kleine maaat dus weet niet waar ze grote maten hebben. ik heb eerlijk gezegd beide zwangerschappen gewoon bij de zeeman bh's gekocht en als die dan na een maand of 2 te klein werden kocht ik weer een paar nieuwe, kost bijna niks daar en je weet niet tot hoe groot je borsten door gaan groeien dus vooruitlopen op je eindmaat gaat toch niet. en voedingsbh's heb je pas na de bevalling nodig.

succes!

Hej mamainzuid, dat is een idee! Nou heb ik nu ongeveer maat 90D. Maar zou ook gewoon is naar de hunkemoller moeten gaan en t laten meten,en gelijk een goede kopen..Ik zag idd dat ze ze bij de hema hadden maar dat zijn(zover ik op de site zag) van die naadloze hemd achtige dingen..Had er een vd H&M alleen de omvang was te klein...Die had gewoon haakjes..Zal wel s rondneuzen! Thanx vd tips!

Tot wanneer blijven je borsten doorgroeien eigenlijk? Ik knal nu al uit mijn bloesjes -.-"
Een klein voordeel is dat ik net 7 kilo was afgevallen, nieuwe bh's moest kopen, de oude nog niet had weggedaan en ik die nu gewoon nog een tijdje kan dragen.

Dat wisselt heel erg per persoon...bij mij groeide ze heel geleidelijk met een eindsprint vlak na de bevalling (ben in zijn totaal van b naar ruim d gegaan).

Bij de andere groeien ze het meest aan het eind of in het begin).

Als voedings BH niet echt geschikt, maar wel heel fijn tijdens de zwangerschap: De Comfortisse Bra van Tommy Teleshopping. 9 stuks voor 69,95
of 3 voor 34,95

Ik had voor de eerste zwangerschap cup E, is tijdens de zwangerschap cup G geworden. Die BH's zitten heerlijk en geven ook goede steun. Ook tijdens deze zwangerschap draag ik ze weer.

Terug
Bovenaan