Voedings/meegroei BH

Ja dat is juist wat ik niet wilde..Volgensmij kruipen die dingen steeds omhoog...en lastig aan te krijgen..Heb ze wel s in mn handen gehad idd,zal best handig zijn maar niet voor mij denk ik...Al moet ik zeggen dat als t bij jou werkt t bij mij mss ook wel een idee is,omdat mijn cupmaat iets kleiner is. (heb 95D)

Als je buik dikker wordt (vooral tegen het eind), heb je inderdaad kans dat de onderste rand omkrult. Maar ik moet zeggen dat ik me er niet aan erger, het zit niet vervelend. Gaat niet knellen ofzo.
Voor het aantrekken even een klein beetje rekken, dan zijn ze makkelijk aan te krijgen :)
Ik ben er heel tevreden over, maar het is voor iedereen anders natuurlijk. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel vertrouwen in had hoor haha. Zag er uit als een lapje stof dat niet veel steun zou geven, maar heb een 1 geleend van mijn zus en ik was meteen verkocht! Ik vind ze echt heerlijk zitten :)

Ik vind dat meegroei BH's in grote maten vaak belachelijk duur zijn, dus ik wilde een wat goedkopere oplossing. Ik heb er 9 gekocht voor hetzelfde geld waar ik bij de meeste zaken (vaak niet eens) 1 BH voor zou hebben. Mijn borsten bleven groeien, dus ook in dat opzicht zijn ze heel fijn, er zit geen groeilimiet aan haha.

Mijn borsten groeien (gelukkig) nog niet. Ze worden wel wat steviger, maar met die hangende theezakjes van mij (wel gewoon volle C-cup) worden nu eindelijk weer eens borsten.
Ik heb wel alleen maar mn sportbh's aan, en ga straks denk ik over op mn voedingsbh's van toen ik mn zoon kreeg. Maar ben er eigenlijk helemaal nog niet mee bezig.

Hej NikkyR,
Ja naja wie weet zijn ze idd heel goed..M'n schoonmoeder heeft ze,en heb ze wel s gekocht voor dr maar kan geloof ik moeilijk vragen of ik er een mag lenen haha XD.
Ik zal wel s ff zien,geloof niet dat ze heel hard groeien dus als ik nu een goede koop kan ik er ff mee vooruit.

Terug
Bovenaan