Voedings vraagje

Ik zit nu met Jochem op 5 flessen van 210+7 schepjes.
daarvan zijn de laatste 2 pap flessen(niet hele dikke)
en een fruithapje krijgt hij ook al. hij heeft niet genoeg aan alleen zijn flessen.
zijn laatste fles krijgt hij tussen 9 en tien en dan rond 5 a 6 uur komt hij weer soms red hij het tot half 7

Wij zitten hier op 5 of 4 flessen. Hij heeft 900 nodig overdag om in de nacht door te slapen (dat merk je) maar overdag niet altijd na 4 uur honger en als hij om half 9 wakker wordt en we persee om 10 uur de laatste fles geven is het lastig hier een 5 schaal over te gooien en dan geven we 4x210 anders 5x180

hier zitten we op 5 flessen van 150. Milan komt overdag toch nog wel om de drie uur. Hij krijgt om 18.00 uur een fles gaat dan naar bed en tegen 23.00 uur zijn laatste voor de nacht en slaap dan door tot 9.00 uur en soms wel tot half 10. Maar ben zelf geen voorstander van half 10 want heb dan echt het gevoel dat wij helemaal uit ons ritme zijn ook qua voedingsschema

Hoihoi!

Ik had ook de vraag aan het CB hoe dat zat met 4 flessen? ik dacht, leuk, maar is 4 keer eten per dag wel genoeg? wij zelf eten toch ook 5x per dag? ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor, diner en dan naar bed! En de dokter zij dat dit waar was, maar dat 4 flessen "handiger" was... Ik mocht gewoon mn 5 flessen 180+6 blijven geven... o ja, Liam is nu 16 weken en weegt 6,2kg. Zijn schema is als volgt: 7.00; 10.00; 13.30; 16.30/17.30; 19.30/20.30 en dan naar bed! ik ga dit schema aanhouden, want het past goed bij ons eetschema en dan kan hij gewoon meedoen later!
Groetjes katska

Terug
Bovenaan