Voedingsbeha 2011 ipv 1980:waar koop je die??

hier zelfde probleem gehad... en tja.. heb ook nog is grote maat,,,,, uit eindelijk maar wat gekocht mijn prenatal... ben ze nu al 3 weken aan het dragen om te zorgen dat ze lekker zitten... maar moet zegen dat mijn sprotbh's lekker zitten en die heb ik ook als mee groeibh's gebruikt...

moet wel zegen als ik straaks een maat groter moet... heb ik wel een probleem en als die kant jeukt... maar goed moet toch iets....

succes

Bij Prenatal hebben ze hele hippe BH's met kleurtjes en die zijn ook voorgevormd. Zien er hartstikke leuk uit, maar met bv geven 8 keer per dag een crime!!!!!!! Die voorgevormde cups moet je dan ook nog ergens onder je kindje gefrot krijgen en dat 8 keer per dag?! Laat maar, die BH's komen wel weer als ik nog maar 2 voedingen per dag geef. Nu dus toch maar gewoon á la oma!!!

Ik sluit me aan bij Nemootje.
Bij V&D hebben ze twee mooie een roze en zwarte versie met stipjes geloof ik voor maar ongeveer €15,00.
Ook in grotere maten E-cup is het grootst geloof ik.
En er zijn ook bijpassende slips

Phoe nou die van de Livera van merk Anita vind ik pas echt uit de 80er jaren.
Maar vind ze allemaal niet echt hip en in de mooie.
Maakt mij eerlijk gezegd ook niet veel uit denk niet dat je daarmee bezig bent als de kleine geboren is.
Denk dat het je dan niet uitmaakt hoe je voedingsbh eruit ziet.Als het maar lekker zit.
Ik draag al heel mijn zwangerschap meegroei bh's zien er ook niet echt elegant uit,maar daar maak ik mij nu niet echt druk om.Het moet wel comfortabel zitten.

Bij de h&m hebben ze geloof ik twee leuke. Ik was ook al aan het kijken, maar nog niks gekocht.
Ik wil denk ik wel wat verschillende proberen. Dat het lekker zit is natuurlijk het belangrijkst, maar als ik strak ergens moet voeden, dan is het ook wel fijn als het er een beetje goed uitziet.. Niet te sexy, maar daar hoef ik me zo te lezen ook niet druk om te maken, haha.. maar ook niet te saai en lelijk..
Misschien nog eens op internet zoeken?

Heb net even wat rondgekeken op internet. Bij de otto hebben ze goedkope, redelijk leuke bh's met kleurtjes. Ook leuke hempjes.
Mooiere (en een stuk duurder) kun je kopen op www.ikbenmama.nl en www.emmajane.nl
grote maten vind je op www.cupoftwo.nl

Als je even googled kom je een heel eind ;)
Er zijn nogal wat verschillende te koop!

Dames, dank voor al jullie goede tips!
Heb vanmiddag bij V&D die bh's voor €15 gekocht.
Ze zitten echt heerlijk, zonder beugel en toch nog best leuk.
Ook Prenatal heb ik onderschat, want ook daar zijn leuke en fijne te vinden, alleen mijn maat is steeds uitverkocht.
Met mijn aankoop van vandaag kan ik even vooruit.
Laat maar komen die baby!

Terug
Bovenaan