voedingsbh

hoi,
hunkemuller heeft ook de groote maten niet helaas,want die is inderdaad goedkoper
groetjes ammarins

Hoi Ammarins,

Ik heb gisteren voor 57 euro een bh gekocht bij lindessa of livera (vergeet de laatste tijd wel eens wat ;-)
hij zit heerlijk, maar de prijs .......

ach ja kind is duur zwanger zijn ook....

groetjes Mariska

ben zoooo blij dat de meesten van jullie die bh's ook zo lelijk vinden!
gisteren in de hunkermoller een aantal meegroei bh's gepast.... nou ik heb ze gauw weer teruggehangen! mn vriendje zei liefkozend 'meisje het hoeft niet mooi te zijn alleenmaar lekker te zitten, ik vind je toch wel mooi!'
heeeel lief bedoelt hoor MAAR ik ben niet alleen zwanger ik ben ook nog gewoon IK en ik wil geen oma bh aan!
getsie.. ik ben der nog niet helemaal aantoe geloof ik, dus ik wurm me nog in mn oude vertrouwde mooie beugel bh's toch het echt niet anders meer kan!
en trouwens bij de hema kan je ook best 'leuke' sportbh's kopen voor een tientje, geven veel ondersteuning, maar zijn ook niet echt mooi....dat wat wel mooi is, met kant bv is ook gelijk heel duur... maar de mw van hunkermoller verzekerde mij dat er in april een nieuwe lijn meegroei bh's komt! hou het in de gaten dames!

pascal

Hou er rekening mee dat je borsten de eerste dagen na de bevalling nog meer kunnen groeien.
Ik had het idee dat ik ZZ had ofzo. Ik kon mijn armen niet naar beneden krijgen voor mijn gevoel.
Ik had er maar 1 gekocht voor direct na de bevalling (die heb ik na het douchen meteen aangedaan) en heb nadien mijn moeder er op uit gestuurd om er meer te halen.
Ik heb ze bij de hema gekocht, €  12,95 geloof ik, maar helaas voor de grootborstige onder ons, gaan ze niet zo groot.
Ze zijn gewoon wit, maar ik vind ze goed zitten, moet zeggen dat ik dat belangrijker vind dan dat ik mijn meissie niet fatsoenlijk kan voeden.

Liefs Alma, mama van Elske 4-11-2006

ik heb er 1 gekocht bij Livera. 17.50.. Het lijkt ook op een sportbeha en is helemaal niet zo lelijk en de prijs is ook top vergeleken met wat ik hier lees... 52 euro enzo..

Terug
Bovenaan