Voedingschema baby 9 maanden

Heb nu het volgende in elkaar getoverd nav jullie opmerkingen.

07:00 fles 180/6
09:30 fruithap
12:00 boterhammen + water
13:00 fles 150/5
15:00 liga/Soepstengel
17:30 groentehap
19:00 papfles 180/6

Mooi schema zo Pindy. Wij hebben er 1tje die gelukkig best veel lust. We geven avocado, jam,smeerworst,groente spread,appelstroop of soms chocoladepasta op brood. 
Ik maak nu groter stukjes en geeft ze afwisselend in haar hand. Dat hele stuk propt ze er vrolijk in en is zo op. En soms van de vork. Smorgens vaak vanaf een vorkje happen anders is ze gelijk smerig. Maar zelf met een vorkje eten lukt nog niet

Ik deed precies als jou. Je bent goed bezig. Je zou thee kunnen toevoegen ipv water een keer . Als snacks kun je stukjes komkommer en tomaat doen voor de afwisseling. Verder niks op aan te merken . Je merkt vanzelf wel als er verandering in moet komen. Geeft je kind wel aan

Ik deed op die leeftijd alleen boter op brood. En mijn dochter krijgt soms nog 3 flessen melk en zij is nu 14 maand.  Ligt eraan hoe ze alles eet die dag. Soms brood tussen de middag,  eet ze dit slecht dan krijgt ze na haar middagslaapje gewoon een fles. Die gaat er meestal dan ook wel in. En dan krijgt ze wat te snacken. Als ze haar avondeten goed eet dan wil ze de laatste fles vaak niet meer,  bied hem dan wel gewoon aan. Als ze slecht heeft gegeten dan drinkt ze die wel graag op.  Linksom of rechtsom krijgt ze dan haar voedingsstoffen wel binnen. Ligt aan haar gesteldheid. Tandjes bijvoorbeeld ...

Terug
Bovenaan